ראש עיריית שדרות: "ביבי מכר את הדרום; היה צריך לנתק את עזה מחשמל ומים; הטילים יגיעו לנתניה"

דוד בוסקילה פותח במתקפה חריפה נגד רה"מ: "כל החבורה הזו שנקראת לב"ן - ליברמן, ברק נתניהו - הם צריכים להחזיר את המפתחות וללכת הביתה, הם לא ראויים להנהיג את ישראל" ■ "בזמן שלטון הליכוד החמאס פורח בעזה"

דוד בוסקילה, ראש עיריית שדרות, תקף היום (ה') בחריפות את רה"מ בנימין נתניהו, שר הביטחון אהוד ברק ושר החוץ אביגדור ליברמן, בעקבות הסכם הפסקת האש עם חמאס.

"לא האמנתי שימכרו אותנו בזול, שביבי מכר את הדרום", אמר בוסקילה בראיון לרדיו קול חי. "כל החבורה הזו שנקראת לב"ן - ליברמן, ברק נתניהו - הם צריכים להחזיר את המפתחות וללכת הביתה, הם לא ראויים להנהיג את ישראל. המבצע הזה ירד לטמיון. זה כניעה לטרור. ביבי הבטיח שהוא יכריע את החמאס כשהוא יעלה לשלטון, אני רואה שבזמן שלטון הליכוד שלטון החמאס פורח בעזה".

בוסקילה הוסיף כי "היה צריך לנתק את החשמל, להוריד את השלטר, לנתק את המים, להחשיך את עזה, וכל אלה הסייענים של החמאס - את כולם להשתיק אותם".

בוסקילה טען כי זו רק שאלה של זמן עד שהטילים ישובו ליפול בערי ישראל: "השקט הזה הוא מדומה, השקט שלפני הסערה. אני סבור שבקרוב הטילים יגיעו גם לנתניה. לעניות דעתי כל זה היה תעמולת בחירות, כל היציאה למבצע; בגלל זה הפסיקו אותו כל כך מהר".