בכיר בחמאס: "הסכם הרגיעה לא כולל מניעת הברחות נשק"

עיזאת אל-רישק, מקורבו של ראש הלשכה המדינית של הארגון חאלד משעל, פרסם היום בעמוד הפייסבוק שלו הודעה ובה ציין כי "בניגוד להדלפות, שמטרתן להפחית מתבוסת ישראל - בהסכם הרגיעה אין כל סעיף המחייב למנוע הברחות נשק לרצועת עזה"

שלושה ימים מסיום מבצע "עמוד ענן" ברצועת עזה - אומרים היום בחמאס כי בניגוד לפרסומים אודות מתווה הפסקת האש שהוסכם בין ישראל לארגון - סעיף הברחות הנשק לרצועה אינו קיים. כך פרסם בכיר התנועה עיזאת אל-רישק בעמוד הפייסבוק שלו.

"הסכם הרגיעה אינו כולל את הסכמתה של מצרים למנוע את הברחות הנשק לרצועה", כתב אל-רישק. "כל הפרסומים בנושא הם הדלפות שמטרתן להפחית את עוצמת התבוסה של ישראל בסיבוב האחרון מול חמאס", הוסיף.

מבצע "עמוד ענן" הסתיים; 13 רקטות נורו

הפסקת האש בין ישראל לחמאס הוכרזה באופן רשמי בערבו של יום ד' האחרון , והביאה את מבצע "עמוד ענן" אל סופו. אלא שבאותו הערב - פרט לשאגות השמחה בצד העזתי של הגבול לנוכח ה"ניצחון" שלטענתם השיגו - נורו לא פחות מ-13 רקטות.

הירי מעזה נורה לעבר כל הגזרה. פרט לאדם שנפצע בנתיבות ולמבנה ששהה בו שספג נזק, לא גרמו הרקטות האחרות לנפגעים. אזעקות נשמעו במרחב עוטף עזה כולו. בסך הכל, התפוצצו ביומה האחרון של הפעולה בעזה 120 רקטות ביישובי הדרום - צמצום ניכר בהיקף לעומת יום קודם לכן.