בבילון דוחה את הנפקתה בוול סטריט לתחילת 2013

החברה דוחה את הליך ה"רוד שואו" לקראת הנפקתה לתחילת 2013 ■ בבילון מתכננת לגייס עד 115 מיליון דולר בטווח מחירים שטרם צוין ■ בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה רשמה בבילון הכנסות של 121.3 מיליון דולר

בבילון החליטה לדחות את הנפקתה בוול סטריט לתחילת 2013, כך דיווחה הערב (א') החברה לבורסה. על פי הערכות גורמים בשוק, תהליך ה"רוד שואו" נדחה בשל "תנאי שוק".

נזכיר כי בתחילת החודש הגישה החברה, בניהולו של אלון כרמלי, תשקיף לרשות ני"ע בארה"ב (SEC) המאפשר לחברה לגייס עד 115 מיליון דולר. את ההנפקה מובילים סיטיגרופ וג'פריס, כאשר חתמים נוספים הינם RBC, נידהאם, וויליאם בלייר ואופנהיימר.

החברה מדגישה בהודעתה לבורסה כי טיוטת התשקיף לרישום מניותיה למסחר בוול סטריט טרם נכנסה לתוקף, אין לה תוקף מחייב והיא אינה מהווה הצעה לציבור. עוד מבהירה החברה כי היקף ההנפקה ועיתויה טרם נקבע, וכי אין כל ודאות באשר להוצאתה לפועל.

בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה רשמה בבילון הכנסות של 121.3 מיליון דולר, לעומת 39.9 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד (גוגל אחראית ל-89% מהכנסות הפרסום של בבילון). הרווח הנקי זינק ב-543% לכ-17 מיליון דולר.

בתשקיף פירטה החברה גם את שכר בכיריה. עלות שכרו של המנכ"ל אלון כרמלי הסתכמה ב-698 אלף דולר בשנה שעברה. 5 בכירי החברה (כולל כרמלי), השתכרו אשתקד כ-1.8 מיליון דולר.