הפסדי הדסית-ביו הצטמצמו ב-33% ברבעון השלישי

החברה רשמה ברבעון החולף רווח הון של 7 מיליון שקל לאחר שהשלימה הנפקת זכויות וזכתה להשקעה של ביו טיים האמריקנית בחברת הפורטפוליו סלקיור

הדסית-ביו , חברת החזקות בתחום מדעי החיים המבוססת על קניין רוחני של בית חולים הדסה, פרסמה היום (ב') את הדוחות הכספיים שלה לרבעון השלישי של 2012 ודיווחה על על הפסד כולל של 3.4 מיליון שקל, לעומת 5.1 מ' ש' ברבעון המקביל אשתקד.

הוצאות השיווק של החברה נחתכו בחצי ל-2 מ' ש' וגם הוצאות ההנהלה ירדו ל-976 אלף שקל מ-1.1 מ' ש'. ההפסד מפעולות רגילות עמד על מיליון שקל לעומת 1.5 מ' ש' ברבעון המקביל.

החברה רשמה רווח הון של 7 מ' ש' ברבעון השלישי, לאחר שהשלימה הנפקת זכויות בהיקף 5.1 מ' ש' במהלכו. כמו כן, במהלך הרבעון ביו-טיים האמריקנית השקיעה בסלקיור, חברת הפורטפוליו, למעלה מ-13 מ' ש' לפי שווי של כ-60 מ' ש'. חברת הפורטפוליו אנלייבקס השלימה בהצלחה ניסוי קליני ופרסמה תוצאות המראות יעילות ובטיחות הטיפול בקרב מושתלי מח עצם.

"הרבעון השלישי היה עמוס פעילות אסטרטגית מציפת ערך בהדסית ביו כמו גם השנה כולה", אמר אופיר שחף, מנכ"ל הדסית-ביו. "ברבעון זה במיוחד, באו לידי ביטוי מהלכים אלו גם בתוצאות שלנו ואנו מציגים רווח הון של 7 מ' ש'. גייסנו כסף להמשך הפעילות וזכינו להענות מרשימה מציבור המוסדיים, הצפנו ערך משמעותי בשווי של חברות הפורטפוליו גם על ידי הכנסת משקיעים אסטרטגיים וגם על ידי גיוסי הון והצלחות בניסויים אני מצפה כי מגמה זו תמשך הלאה ואנחנו נמשיך לקרב את החברות שלנו לקראת אקזיטים".