גדי להב, העורך הראשי של אתר וואלה, מסיים את תפקידו

זאת לאחר שנתיים בתפקיד ■ בוואלה מציינים כי להב ביקש לעזוב את התפקיד מסיבות אישיות לפני מספר חודשים, אך עזיבתו בפועל נדחתה לסוף דצמבר

‎‎העורך הראשי של אתר וואלה, גדי להב, יעזוב בסוף השנה את תפקידו לאחר שנתיים. בחברה מציינים כי להב ביקש לעזוב את התפקיד מסיבות אישיות לפני מספר חודשים, אך עזיבתו בפועל נדחתה עד לסוף דצמבר, לאור בניית מערכת החדשות באתר וההכנה לקראת סיקור מערכת הבחירות בישראל.

‏להב, 39, פעל בתקופה האחרונה רבות כדי להשיק ולקדם את מערך השידורים החיים של וואלה. במסגרת זו צורף לאתר ינון מגל, לשעבר מגיש מהדורת "מבט" בערוץ 1. מערך זה הגיע לשיאו במהלך מבצע "עמוד ענן", שכלל משדרים מיוחדים מגג בניין וואלה.

‏להב הוא בעל תואר שני במינהל עסקים מבית-הספר ‏ESADE‏ בברצלונה ותואר ראשון בפילוסופיה ואמנות מאוניברסיטת תל-אביב. הוא הצטרף לוואלה לפני 12 שנה והיה אחראי על הקמת מערכת החדשות באתר. לאחר מכן עזב וחזר כאמור לפני שנתיים.

בתפקידו האחרון לפני מינויו לעורך וואלה, שימש להב במשך 5 שנים כסמנכ"ל התוכן של קבוצת "הארץ" באינטרנט, הקים את אתר "עכבר העיר" וערך גם את אתרי "הארץ" בעברית ובאנגלית.

בוואלה רשמו בשנתיים וחצי האחרונות שורה של עזיבות בכירים ותיקים. ביוני 2010 הודיע אבי משולם, העורך הראשי שכיהן לפני להב, על עזיבתו את החברה לאחר 10 שנים. בפברואר 2011 פרש אודי הירש, המשנה לעורך הראשי, לאחר 6 שנים; ובפברואר השנה הודיע סמנכ"ל התוכן, יהורם דילמאני, על עזיבתו לאחר 15 שנה בחברה.

אתר וואלה הוא האתר הישראלי המוביל, ועל-פי נתוני ועדת מדרוג הגלישה באינטרנט, בחודש אוקטובר גלשו לאתר 2.5 מיליון גולשים אמיתיים (‏Real Users‏).