עוגיות עם חיוך: בדקנו את חותמות העוגיות - גאדג'ט עם ערך מוסף

כך אפשר להכין עם הטף עוגיות ולייצר עליהן תבליטים של אותיות האלף-בית הלטיניות ■ זה עובד יופי, נוח לשימוש ומציע פעילות מבורכת ל"זמן איכות" עם הילדים

כשאני הייתי ילד, וזה היה מזמן, התחילו ללמוד אנגלית בכיתה ה'. כיום - כשמתחילים עם לימודי האנגלית בכיתה ג', אם לא בגן, ויש הורים המצפים מילדיהם להתחיל ללמוד שפות עוד בהיותם ברחם אמם - יש ערך מוסף לגאדג'ט שלפנינו, שבאמצעותו תוכלו להכין עם הטף עוגיות ולייצר עליהן תבליטים של אותיות האלף-בית הלטיניות.

הרעיון להמתיק תהליך לימוד של אותיות אינו חדש, והיה נהוג בלימודי הא"ב בקהילות יהודיות רבות, במזרח ובמערב כאחד, כמתואר בשיר "כפר טודרא": "וכותבים על לוח של עץ בדבש מא' ועד ת' את כל האותיות, ואומרים לו: חביבי, לקק! והייתה התורה שבפה*מתוקה כמו טעם של דבש". עכשיו תוכלו לעשות זאת גם באנגלית.

ייחודם של 28 חותכני העוגיות של חברת פרד האמריקאית בכך ששני צדדיהם משתתפים במלאכה: לאחר הכנת הבצק ורידודו חותכים אותו לריבועים או למלבנים בעזרת צד אחד, אז הופכים את החותכן ומטביעים באמצעות צדו השני, כמו בחותמת, אחת מהאותיות Z-A, סימן קריאה או סימן חיבור (&). למי שהתקדם קצת באנגלית אפשר להמליץ על חותמות העץ עם כיתובי הסיליקון הנחמדים של חברת SUCK-UK הבריטית, כמו Home Made או Eat Me, שמעניקים סוג של מגע אישי, חיוך ותחכום גם לעוגייה הכי פשוטה.

בדקנו: זה עובד יופי, נוח לשימוש ומציע פעילות מבורכת ל"זמן איכות" עם הילדים בימי גשם או, להבדיל, בזמן שמצריך שהות לא הרחק מהמרחב המוגן. החותמות האמריקאיות: 112 שקלים בסניפי רשת סוהו. הנחה לרוכשים בעמוד הפייסבוק של סוהו, אחרי שתעשו לו לייק. החותמות הבריטיות: 79 שקלים (76 באתר).