טלפוניקה ומוזילה משקיעות 25 מ' ד' ב-everything.me

בסיבוב ההשקעה בחברת המפתחת מנוע סלולרי לחיפוש תכנים, השתתפו גם סינגטל הסינגפורית לצד משקיעים קיימים, בהם BRM של אלי ברקת, לי קה שינג ותמיר פישמן

חברת הסטארט-אפ הישראלית everything.me רושמת סבב גיוס שני השנה: החברה, המפתחת מנוע סלולרי לחיפוש תכנים, מגייסת 25 מיליון דולר בהובלת ענקית התקשורת הספרדית טלפוניקה יחד עם חברת הטלקום סינגטל הסינגפורית ויצרנית דפדפן הפיירפוקס מוזילה.

בסבב השתתפו גם חלק מהמשקיעים הקודמים בהם קרן BRM של אלי ברקת, הורייזונס ונצ'רס של המיליארד ההונג קונגי לי קה שינג, קרן DFJ Tamir Fishman Ventures ואחרים. בסך הכול גייסה החברה, שהוקמה ב-2010, סכום נכבד של 37.5 מיליון דולר.

החברה הוקמה תחת השם DoAT על-ידי שני יוצאי חברת אלדין, רמי קסטרשטיין (מנכ"ל) ועמי בן דוד, יחד עם ג'ואי שמחון, שהיה ממקימי חברת netcraft, המתמחה באפיון ובעיצוב אינטרנטי. החברה השיקה את המוצר שלה בתחרות החצי שנתית Techcrunch Disrupt במאי 2011 והעפילה לגמר אך לא השכילה לזכות בו. מאז היא שינתה את השם והלוק.

המוצר של Everything.me אמור לספק אבולוציה לחיפוש דרך הסמארטפון, כשהתוצאות מוצגות במהירות כאייקונים של התוכן הרלבנטי כמו ויקיפדיה, IMDB, יו-טיוב ועוד - במקום כרשימה של לינקים. לחיצה על האייקון מעלה את העמוד הרלבנטי שמבוסס על טכנולוגיית HTML5, שמותאמת לכלל המכשירים החכמים בשוק.