האם סין יכולה לאזן בין פוליטיקה, כלכלה וחברה?

ועידת ישראל לעסקים 2012, הוועידה העסקית השנתית הגדולה בישראל, תתקיים השנה בסימן " 2013 - לאן?"

כלכלת סין כבר הפכה מזמן לציר מרכזי שסביבו מתנהלות כלכלות העולם, אולם צמיחתה המרשימה תמיד לוותה בחשש לקריסה פתאומית. השנים האחרונות הצביעו על נתוני האטה, ומומחים רבים כבר החלו לחזות את נפילתו של הענק הכלכלי. בשנת 2012 צפויה סין לצמוח בכ-7.8% בלבד, אך לפי התחזיות של קרן המטבע היא תתאושש ותצמח בשנתיים הקרובות בקצב גבוה מ-8%.

בינתיים הממשל החדש מבטיח כי סין חזרה לנתיב הצמיחה המהירה. האם סין מצאה את נוסחת האיזון בין פוליטיקה, כלכלה וחברה? מה ההשלכות של ההאטה בסין על הכלכלה העולמית ושאר מדינות אסיה? ומה קורה בהודו שעד לא מזמן הייתה בגדר מעצמה כלכלית עולה, אך לאחרונה נמצאת בהאטה חריפה? מושב הדיון "סין - השפעות ומגמות עולמיות" ינסה לתת מענה לשאלות הללו בוועידת ישראל לעסקים 2012 של "גלובס".

במושב יתארחו עמוס יודן, נשיא לשכת המסחר ישראל-סין; גאו יאנפינג, שגרירת סין בישראל; ד"ר ויליאם אוברהולט, עמית מחקר בכיר בהרווארד ומחבר רב המכר "עלייתה של סין"; ד"ר יוקון הואנג, פרשן קבוע של ה"פייננשל טיימס"; ופרופ' אהרן שי, רקטור אוניברסיטת תל אביב ומומחה לענייני סין. את המושב ינחה ד"ר אורי דאדוש, מנהל התוכנית הכלכלית הבינלאומית של קרנגי, המתמחה בבחינת תפקיד המעצמות בעיצוב מחדש של הכלכלה העולמית.

***

ועידת ישראל לעסקים 2012, הוועידה העסקית השנתית הגדולה בישראל, תתקיים השנה בסימן " 2013 - לאן?". זהו האירוע הכלכלי החשוב והיוקרתי בישראל המפגיש בין כל מקבלי ההחלטות, אנשי העסקים ובכירי הכלכלה בארץ ובעולם. ועידת ישראל לעסקים של "גלובס" תתקיים בתאריכים 9-10 בדצמבר במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של ועידת ישראל לעסקים 2012:

http://www.globes.co.il/news/home.aspx?fid=4281&leadid=376