רשימת הלקוחות האקסקלוסיבית של אבי נמני

סוכנות השחקנים של כדורגלן העבר השיקה אתר חדש, באמצעות משרד הדיגיטל רבי אינטראקטיב, שמספק הצצה לרשימת לקוחות מרשימה במיוחד

סוכנות השחקנים של כדורגלן העבר אבי נמני, "נים גרופ ספורט מנג'מנט", השיקה אתר אינטרנט חדש, שמספק, בין היתר, הצצה לרשימת הלקוחות המרשימה של נמני.

מהרשימה עולה כי עיקר הלקוחות של נמני מגיעים מהקבוצה בה כיכב בעבר, מכבי ת"א: כוללת את אלירן עטר, גל אלברמן, מואנס דאבור, דור מיכה, איתן טיבי, רפי דאהן, משה לוגסי וברק לוי. נמני מייצג גם שחקנים מהיריבה העירונית הפועל ת"א - רועי גורדנה, זאב חיימוביץ' ונאל חוטבא. גם במכבי חיפה יש לנמני שחקן (חן עזרא).

שמות בולטים נוספים ב"נימ גרופ": עומרי בן הרוש, בן בנימין, קובי דג'אני (מכבי נתניה); דן אייבינדר (עירוני קרית שמונה); אוסטין אג'ידה, אבירם ברוכיאן (הפועל ב"ש); מוראד אבו-ענזה (מ.ס אשדוד); עמיר עגייב, עוז ראלי, אור ברוך (בני יהודה); אושרי רואש (הפועל חיפה).

"נים גרופ" מציעה מעטפת של שירותים לשחקנים אותם היא מייצגת. מלבד העבודה המסורתית של סוכני שחקנים - ניהול המשאים והמתנים מול הקבוצות על דמי העברות ועל החוזים של הכדורגלנים, ב"נים גרופ" מציעים ייעוץ משפטי, הכנה מנטלית, שירותי יחסי ציבור, שירותי שיווק ופרסום של השחקנים, וטיפול במשברים.

האתר החדש של הסוכנות הושק באמצעות משרד הדיגיטל רבי אינטראקטיב. גיל רבי, מנכ"ל רבי אינטראקטיב, אמר על השקת האתר: "אנו מבליטים ומבדלים את הסוכנות כמובילה בתחומה בישראל ובעולם. היתרון במאגר זמין ונוח לשימוש של כרטיסי השחקן מאפשרים לקבוצות ולסוכנים להעביר בהודעת SMS את הפרטים המלאים אודות השחקן, מסטטיסטיקות מפורטות עד סרטוני וידיאו. הכלי הזה הוא הכרחי בעידן של היום ובתחום הזה כמעט ולא נעשה בו שימוש נכון".