מנכ"ל בבילון מרגיע את השוק: "הליקויים מגוגל קטנים"

(עדכון) - אלון כרמלי מתייחס בשיחה עם "גלובס" להודעת בבילון הבוקר על קבלת מכתב מגוגל ובו מספר ליקויים: החברה היא הראשונה בעולם לקבל פיצ'רים מיוחדים מגוגל ■ בבילון החלה בתהליך של הסדרת הליקויים שצוינו בפניית גוגל

בבילון מדווחת הבוקר (א') כי במסגרת ביקורת נהלים על ידי גוגל, התקבל בחברה מכתב מגוגל אשר במסגרתו נאמר לחברה על מספר ליקויים בקשר עם קיום הוראות ההסכם בין שתי החברות.

על פי הודעת בבילון, גוגל ציינה במכתבה כי מטרת פנייתה הינה לעודד את החברה לתקן את הליקויים האמורים בהקדם. החברה עומדת בקשר עם אנשי גוגל והחלה בתהליך של הסדרת הליקויים שצוינו בפנייתה.

בד בבד מדווחת בבילון כי הגיעה לסיכום עם גוגל בדבר תוספת להסכם גוגל, אשר נותן בידי החברה כלים נוספים לצורך שיפור שירותה ללקוח והעמקת השימוש במוצריה.

בשיחה עם "גלובס" מציין מנכ"ל החברה אלון כרמלי כי "כשמגיעים לגודל מסוים, וחצינו אותו, אז יש זכויות וחובות. אחת החובות היא בדיקות תכופות יותר. קיבלנו שורה של ליקויים לתקן אבל אלה ליקויים קטנים".

כרמלי הוסיף כי "זה טוב שמישהו עושה שיטור ומנקה את האינטרנט" וחשף כי כבר בימים הקרובים תעלה החברה סט של פיצ'רים "טובים מאוד לחברה" וייחודיים. הפיצ'רים, לדברי כרמלי, קשורים בין היתר להשלמה אוטומטית של מילים בחיפוש - פיצ'רים שלמיטב דעת החברה היא הראשונה בעולם לקבל מגוגל.