כיצד מתקדמת תל-אביב בדרך להיות עיר גלובלית?

בוועידת ישראל לעסקים 2012 יתקיים מושב "חדשנות עירונית" בהשתתפות רון חולדאי, ג'ף פולבר, ד"ר יוסי ורדי ועוד

בעידן הגלובליזציה, ערים רבות בעולם מתמודדות עם אתגרים מגוונים. רק קומץ קטן של ערים מצליח לעלות לרמה של "עיר גלובלית" או "עיר עולם", שמאופיינת ומוכרת כמרכז פיננסים ותרבות בקנה מידה עולמי.

כיצד עושים זאת? כיצד ניתן לזהות יתרונות יחסיים ולמנף אותם להישגים גלובליים? כיצד ניתן לפצח את "קוד החדשנות"? שאלות אלה עומדות בבסיס הדיון האורבני המתפתח ברחבי העולם, וערים שונות מוצאות להן תשובות ייחודיות. כיצד דווקא תל-אביב, עיר קטנה במונחים בינלאומיים, צוברת לה מעמד של עיר גלובלית מובילה?

על שאלות אלו ואחרות ייסוב המושב בנושא "חדשנות עירונית" שיתקיים במסגרת ועידת ישראל לעסקים 2012 של "גלובס", בהשתתפות רון חולדאי, ראש עיריית תל-אביב-יפו; ג'ף פולבר, יזם אינטרנט סדרתי ומשקיע בשלבי seed, מחלוצי תחום ה-VoIP, מייסד ויו"ר Pulver.com ; מירקו וויטפילד, מנהל פיתוח עסקי של ועידת SXSW העולמית לאינטראקטיב; וד"ר יוסי ורדי, יזם אינטרנט. המנחה תהיה הילה אורן, מנכ"לית "עיר עולם"'.

ועידת ישראל לעסקים 2012, הוועידה העסקית השנתית הגדולה בישראל, תתקיים השנה בסימן "2013 לאן?". זהו האירוע הכלכלי החשוב והיוקרתי בישראל המפגיש בין כל מקבלי ההחלטות, אנשי העסקים ובכירי הכלכלה בארץ ובעולם. ועידת ישראל לעסקים של "גלובס" תתקיים בתאריכים 9-10 בדצמבר במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של ועידת ישראל לעסקים 2012:

http://www.globes.co.il/news/home.aspx?fid=4281&leadid=376