בת-ים: 3 דונם נמכרו ב-31.5 מיליון שקל; מגדל יוקם במקום

חברת מבנים ונתיבים רכשה את הקרקע ותקים מגדל בן 22 קומות שיכלול 72 דירות, 800 מ"ר המיועדים למסחר ו-2,000 מ"ר למשרדים

חברת הנדל"ן מבנים ונתיבים, בבעלות אלי עטיה, זכתה במכרז לרכישת קרקע מעיריית בת ים. הצעתה הזוכה של החברה עמדה על 31.55 מיליון שקל.

מדובר במכרז שנסגר לפני כשבועיים בו התחרתה החברה עם עוד 4 חברות נוספות. המכרז התייחס למגרש בשטח כ-3 דונם ברחוב הקוממיות בעיר, ממערב לגן העיר. על פי התב"ע במקום תוכל החברה לבנות פרויקט עם שימושים מעורבים של מגורים, מסחר ומשרדים. בכוונת החברה לקדם בניית בניין מגורים בן 22 קומות שיכלול 72 יחידות דיור, 800 מ"ר המיועדים למסחר ו-2,000 מ"ר למשרדים.

מהחברה נמסר כי בימים אלה מגבש הצוות המקצועי בחברה את תמהיל השיווק לפרויקט החדש ובכוונתה לבחור בקרוב אדריכל וצוות הנדסי-תכנוני שיתאים לבניית הפרויקט. נכון להיום, המגרש בו זכתה החברה במכרז הינו ריק וזמין לבנייה.

יובל עטיה, מנכ"ל מבנים ונתיבים מסר כי "רכישת הקרקע בבת ים מצביעה על התרחבות החברה ועל המגמה שלנו להתרחב לאזורים נוספים במרכז הארץ. בכוונתנו להקים פרויקט ירוק בדומה לפרויקט אחר שלנו ביבנה שם אנו מקימים 2 מגדלים של 15 קומות כל אחד".

בעיריית בת ים אישרו את הפרטים. לדברי נתי לרנר, סמנכ"ל פיתוח עירוני ואיכות הסביבה בעירייה, "תכנית זו היא חלק כולל מראייה עתידית שעיריית בת ים מקדמת מזה עשור למען פיתוח והצעדת העיר בת ים קדימה".