הרבור גרופ תשקיע עוד 300 מיליון שקל בנדל"ן בארה"ב

החברה: "יעד התשואה של הקרנות עומד על 12%-15%"

הרבור גרופ האמריקנית-ישראלית השיקה שתי קרנות חדשות להשקעות בנדל"ן בארה"ב, בסכום כולל של 300 מיליון שקל. בחברה מסבירים שמטרת הקרנות החדשות היא לאפשר למשקיעים להשתתף בכל העסקאות של הרבור גרופ בשנת 2013.

"בממוצע, כל אחת מהקרנות משתתפת בכ-15% מתוך כל עסקת נדל"ן של החברה", נמסר מהחברה. "יעד התשואה של הקרנות עומד על 12%-15%".

הקרנות האמורות הושקו בכנס המשקיעים השנתי שערכה החברה אמש ברמת גן במסגרתו הציגה הנהלת הרבור גרופ את פעילות החברה בשנים האחרונות ואת תחזיותיה על שוק הנדל"ן האמריקני.

ג'יי צביבל, מנכ"ל הרבור גרופ ישראל, אמר כי "ב-28 שנות פעילות ראינו תקופות של גאות ושל שפל בשוקי הנדל"ן בעולם בכלל, ובארה"ב בפרט. המפתח להצלחה טמון במדיניות השקעות סולידית וניהול שמרני. משנת 1998 מימשנו 123 עסקאות בהיקף של למעלה מ- 2.4 מיליארד דולר שהניבו למשקיעים תשואה שנתית של 19.54% והחזר על ההון של 163%. אנו פועלים בשקיפות וזמינות מלאה, ודיווח מפורט על ביצועי הנכסים הפתוח בפני המשקיעים בכל עת".

ג'ורדן סלון, מנכ"ל ויו"ר הרבור גרופ, אמר אתמול בכנס כי "במהלך 2012 ביצעה הרבור גרופ השקעות בסך כולל של למעלה מ-730 מיליון דולר. הרבור גרופ תמשיך במימוש האסטרטגיה שלה לרכישה, ניהול, השבחה ומימוש נכסים מניבים, בעלי שיעורי תפוסה גבוהים, בשווקים חזקים ובמיקומים אטרקטיביים".

רן קאופמן, שותף ומנהל הרכישות של הרבור גרופ הוסיף, כי "שוק הנדל"ן בארה״ב במגמת התאוששות יציבה ולפי כל האינדיקציות המגמה הכללית תימשך גם בעתיד הנראה לעין. שיעורים נמוכים מאד של בניה חדשה תומכים במגמה זו. נכון לסוף 2012 אין "מציאות" בארה"ב. רכישת נדל"ן בארה"ב מצליחה רק אם מתמחרים נכון את הסיכונים ומיישמים באופן מיטבי תכניות עסקיות על ידי ניהול נכון של הנכסים".