אם פ.ס.ז' כל כך רוצה לפטר את אנצ'לוטי, שתשלם 11 מיליון אירו

זה גובה הפיצוי שהבעלים המיליארדרים של הקבוצה הצרפתית יאלצו לשלם למנג'ר, אם וכאשר יחליטו להיפרד ממנו לאור התוצאות העגומות האחרונות

הצניחה החופשית של פריז סן-ז'רמן עד למקום הרביעי בליגה הצרפתית, שאפילו אינו מוביל להשתתפות בליגת האלופות בעונה הבאה, התחילה לערער את מעמדו של קרלו אנצ'לוטי אצל הבעלים הקטארים של המועדון.

בתקשורת הצרפתית מדווחים כי המנג'ר האיטלקי עשוי להיות מפוטר מתפקידו אם לא יחול שינוי דראסטי ומהיר בתוצאות של פ.ס.ז'. רק שלהיפרד מאנצ'לוטי לא יהיה בשום אופן סיפור זול עבור QSI, זרוע ההשקעות של ממשלת קטאר ששולטת בקבוצה: על-פי פרסומים שונים, דמי הפיצויים להם יהיה זכאי אנצ'לוטי נאמדים ביותר מ-11 מיליון אירו נטו, הסכום אותו הוא אמור להרוויח ב-19 החודשים שנותרו לו בחוזה בעיר האורות (שכרו החודשי עומד על כ-595 אלף אירו נטו).

יש לציין כי אנצ'לוטי קיבל לא מזמן חבילת פיצויים שמנה מאחד ממעסיקיו הקודמים: כשפוטר מצ'לסי ב-2011, שילם לו הבעלים רומן אברמוביץ' פיצויים בגובה 7 מיליון אירו.

למרות כל האמור, לא בטוח ש-11 מיליון אירו מהווים סכום משמעותי עבור הקטארים בדרך להגשמת השאיפות הגדולות שלהם. כזכור, העמידה QSI לפ.ס.ז' העונה תקציב שיא של 300 מיליון אירו, ומימנה בשנתיים האחרונות רכישות עתק של כוכבים, דוגמת זלאטן איברהימוביץ', טיאגו סילבה, אסקיאל לאבצי וחבייאר פאסטורה. מי שהוזכר בימים האחרונים כמועמד להגיע במקומו של אנצ'לוטי הוא לא פחות ממאמן ריאל מדריד, ז'וזה מוריניו.