כריסטיאנו רונאלדו משקיע בסטארט-אפ סלולרי

כוכב ריאל מדריד, שהרוויח בשנה האחרונה כ-42 מיליון דולר, ישקיע ב-Mobitto, חברה המפתחת אפליקציה שתייצר מערכת יחסים בין מותגים ללקוחות שלהם

כריסטיאנו רונאלדו רק בן 27, אבל כדורגלן ריאל מדריד כבר התחיל לחשוב על היום שאחרי הפרישה ועל דרכים להמשיך להרוויח כסף גם ללא בעיטות בכדור.

הפורטוגלי החליט להשקיע בחברת סטארט-אפ בשם Mobitto, המפתחת אפליקציה סלולרית שתאפשר למצוא דילים של מותגים, ותתגמל משתמשים שמוכיחים נאמנות למותג. מטרת האפליקציה תהיה לייצר מערכת יחסים דינמית בין חברה מסחרית ללקוחות שלה, במטרה לעודד אותם לקנות עוד מוצרים ושירותים של אותה חברה, ולייצר עימם דיאלוג מתמשך.

"אני מאד נרגש לקחת חלק בפרויקט הזה", אמר רונאלדו. "אני מאמין גדול בפוטנציאל של שוק הסלולר, ואני מאמין של-Mobitto תהיה השפעה גדולה על האינטרקציה בעתיד בין מותגים ללקוחות שלהם". Mobitto צפויה להשיק את האפליקציה למשתמשי iOS ואנדרואיד בתחילת שנת 2013.

על-פי מגזין "פורבס", רונאלדו הפך ב-12 החודשים שהסתיימו ביוני 2012 לספורטאי התשיעי הכי מרוויח בעולם, עם הכנסות בגובה של 42.5 מיליון דולר, משכרו בריאל מדריד ומהספונסרים השונים שלו. עם 51 מיליון אוהדים בפייסבוק, הוא נחשב לספורטאי הפופולרי ביותר ברשתות החברתיות ברחבי העולם.