קרב חברתי: אינסטגרם חסמה שיתוף תמונות מובנה בטוויטר

גולשים שיבקשו לראות תמונה ששותפה כחלק מציוץ בשירות, יראו תמונה חתוכה במקרה הטוב וייאלצו להיכנס ללינק בציוץ ומשם לאתר או לאפליקציית אינסטגרם

ככל שזירת האינטרנט צפופה יותר, האגו משחק תפקיד חשוב יותר: חברת אינסטגרם, המפתחת אפליקציה לשיתוף תמונות, חסמה בימים האחרונים את האפשרות של משתמשי טוויטר לשתף תמונות באופן מובנה בשירות המיקרו-בלוגינג הפופולרי.

הפגיעה באינטגרציה בין השירותים מביאה לכך, שגולשים שיבקשו לראות תמונה ששותפה כחלק מציוץ בשירות, יראו תמונה חתוכה במקרה הטוב וייאלצו להיכנס ללינק בציוץ ומשם לאתר או לאפליקציית אינסטגרם.

מנכ"ל אינסטגרם, קווין סיסטרום, הסביר אתמול (ד') כי החברה החליטה להפסיק את התמיכה בתמונות מובנות בטוויטר כחלק מרצונה לייצר יותר טראפיק לאתר של אינסטגרם.

מדובר בקרע נוסף ביחסים בין שתי הרשתות החברתיות, לאחר שביולי השנה טוויטר חסמה את אינסטגרם מהאפשרות להשתמש במאגר המשתמשים שלה, כדי לאפשר למשתמשי אינסטגרם לגלות חברים חדשים לעקוב אחריהם.

הבעיות בין הצדדים החלו ככל הנראה באפריל השנה, עת הקדימה פייסבוק את טוויטר במרוץ לרכישת אינסטגרם, כשהציעה מיליארד דולר - שהתכווצו בהמשך ל-715 מיליון דולר - על אפליקציית שיתוף התמונות הפופולרית.