סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בנובמבר עם כ-4.6 מיליון שקל

קרבות הסלולר בין סלקום ל-YouPhone מסמלים את המאבק בין הקרייאטיב המיתוגי להצעת מחיר אטרקטיבית

"טופ TEN" ו"סופר FIVE" הם שמות המבצעים שמציגה החודש סופר-פארם, שממשיכה לבלוט בראש טבלת המותגים המושקעים. בעולם של פרסום תחת צל המחאה החברתית, סופר-פארם היא הקבוע, וכל השאר הוא המשתנה. רשת הפארם מפרסמת באופן עקבי השנה באמצעות באומן-בר-ריבנאי בווליום יוצא דופן, וכדרכה, בשילוב של שלל מבצעים בשפה פרסומית אחידה.

תמי 4, הממוקמת במקום השני החודש, נמצאת באחרונה ב"מלחמת מים" עם חברות הבקבוקים, שהחליטו להוריד את הכפפות ולתקוף אותה בבטן הרכה. לפיכך, תמי 4 פועלת החודש בשתי חזיתות: מחד היא מגייסת את ג. יפית בסרטון פרסומת אופייני תחת הסלוגן "אנחנו שותים יותר וחוסכים יותר". במקביל היא מציגה את מבצע סוף השנה במגוון מסלולים.

סלקום ו-YouPhone מופיעות השבוע שתיהן בטבלת 10 המותגים המושקעים, בפרסומות שהקריאייטיב שלהן מיטיב לתאר את הנעשה בשוק הסלולר בימים שלאחר הרפורמה. סלקום מציגה פרסומת מושקעת עם פס קול ייחודי הפונה לתחום הרגש ומנסה למצב אותה כחברת תקשורת לאומית. לעומתה, YouPhone מציגה פרסומת קומפקטית בכיכובו של גורי אלפי, תחת הסלוגן "הסלולר הזול בישראל".

נקודה נוספת לציון היא היתרון שמפיקות סלקום ו-YouPhone מהחברות-האחיות שלהן: 013, המספקת את השיחות לחו"ל בחבילה של סלקום, ומגה ותחנות הדלק של דור-אלון, שמאפשרות להוריד את מחיר החשבון החודשי של YouPhone לפחות מ-79 שקל.

זוג מפרסמים נוספים מאותה הקטגוריה, המופיעים שניהם בטבלה, הם משרד התמ"ת ומשרד התיירות, באמצעות לפ"ם. משרד התמ"ת יוצא החודש בקמפיין המדגיש את חשיבות אכיפת חוקי העבודה בבתי עסק, עם הסיסמה המאיימת "יהיה לך עסק עם התמ"ת".

לעומתו, משרד התיירות מנסה לעודד אותנו, האזרחים, להביא לארץ תיירים, תוך פירוט יוצא דופן של התועלות הכספיות של ענף התיירות למשק הישראלי, תחת הסלוגן "כל אחד מביא אחד".

לא בכל יום משיקה מיקרוסופט מערכת הפעלה, וכשזה קורה, זו סיבה למסיבה לכל העוסקים בפרסום. ווינדוס 8 הושקה החודש בקול תרועה רמה, בקמפיין נטול עיתונות. כנראה שחברת התוכנה מספר אחת בעולם פחות מאמינה בפרינט. הסלוגן הוא "SHARE THE LOVE", ומשרד הפרסום האחראי על הקמפיין הוא אדלר-חומסקי.

הוט ממשיכה לקדם באופן יצירתי את הטריפל שלה, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, על-ידי שימוש בגיבורי הסדרות המקוריות שהיא מפיקה. הפעם תורה של "גולסטאר" על שלל כוכביה לקדם את השירות, שהוט מצהירה לגביו שהוא זול ב-30% משל המתחרים.

* הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.

10 המותגים
 10 המותגים