שירות סקיי דרייב של מיקרוסופט מגיע לאקס בוקס 360

מיקרוסופט ממשיכה לפתח את שירות אחסון התמונות, הסרטים והמסמכים שלה ■ הגרסה החדשה מאפשרת צפייה בתמונות ובסרטים על-גבי הטלוויזיה, בצורה פשוטה, נטולת כבלים או הגדרות אלחוטיות מיוחדות

מיקרוסופט ממשיכה לפתח את שירות אחסון התמונות, הסרטים והמסמכים שלה - סקיי דרייב. היום (ג') הודיעה החברה שהאפליקציה הגיעה גם לקונסולת המשחקים שלה - אקס בוקס 360, לאחר שבחודשים האחרונים, הפכה לזמינה למחשבים עם מערכות ההפעלה חלונות ולאפליקציה בחלונות 8, סמארטפוני ווינדוס פון, אייפון, אייפד ואנדרואיד. כמו כן, ניתן להתקין את התוכנה גם על מחשבי מק.

סקיי דרייב כולל נפח אחסון של 7 ג'יגה ללא עלות, המאפשר גישה נוחה לאחסון קבצים וצפייה בהם ממכשירים אחרים. גרסת סקיי דרייב לאקס בוקס 360, מאפשרת צפייה בתמונות ובסרטים על-גבי הטלוויזיה, בצורה פשוטה, נטולת כבלים או הגדרות אלחוטיות מיוחדות.

סקיי דרייב ניתן להפעלה בפקודות קוליות או באמצעות תנועות הידיים באוויר באקס בוקס 360, באמצעות אביזר התנועה של החברה - קינקט. מיקרוסופט מאפשרת גם פעולות שונות בגרסת האקס בוקס שלה, למשל, צילום תמונה עם סמארטפון ווינדוס פון, כאשר התמונה מופיעה באופן מיידי על מסך הטלוויזיה. מלבד זה, יש אופציה לקביעת מצגות של תמונות שונות.