עובדי פלאפון ופעילי הסתדרות הפגינו מול מטה החברה

גם היום נמשכה השביתה החלקית בחטיבת ההנדסה, במערכות המידע, במרכז הלוגיסטי, באגף הכספים ובמוקדי השירות של פלאפון בבאר-שבע ובירושלים

כ-100 עובדי פלאפון וכ-150 אנשי איגודים מקצועיים הפגינו בצהריים (ב') מול מטה החברה בגבעתיים, במחאה על סירובה של הנהלת החברה להכיר בהתאגדות עובדיה במסגרת ההסתדרות הכללית.

להפגנה הגיעו, בין היתר, ראשי הוועד בכלל ביטוח ובבנק הבינלאומי, כאשר עובדי פלאפון חזרו על המסר המרכזי: עובד מרוצה - לקוח מרוצה.

ראשי הוועד בפלאפון שבו וקראו למנכ"ל גיל שרון לפתוח עימם בהידברות, זאת בהתאם לחוק שמחייב ניהול משא-ומתן מרגע שמעל לשליש מעובדי הארגון הצטרפו לארגון עובדים.

במקביל, פעילים של תנועת "דרור ישראל" המשיכו גם היום בפעולות הסברה בשורה של מוקדי שירות של החברה, וחילקו ללקוחות פלאפון עלונים שמסבירים על מהות וחשיבות המאבק.

גם היום נמשכה השביתה החלקית בחטיבת ההנדסה, במערכות המידע, במרכז הלוגיסטי, באגף הכספים ובמוקדי השירות בבאר-שבע ובירושלים.

מהנהלת פלאפון נמסר: "בהפגנה שנמשכה שעה מתחת למשרדי פלאפון השתתפו כ-100 מפגינים, מרביתם אינם עובדי החברה. יודגש כי 4,250 מתוך 4,500 עובדי פלאפון אינם שובתים וממשיכים לעבוד כרגיל. החברה פועלת כסדרה, והשירות לא נפגע".

גם בעניין זה מלחמת הגרסאות חוגגת: בוועד העובדים טוענים כי לא פחות מ-200 עובדים השתתפו בהפגנה, לצד פעילים רבים אחרים.