דיווח: ישראל הפציצה מחסן חיזבאללה בו טילים כימיים

העיתון הכווייתי "אל ג'רידה" מדווח כי המחסן של ארגון הטרור בו אירע שלשום פיצוץ הותקף על ידי צה"ל, לאחר שישראל זיהתה כי מוחבאים במקום טילים בעלי יכולת לשאת ראשי קרב לא קונבנציונליים שהועברו מסוריה

יומיים אחרי הדיווחים על פיצוץ מסתורי במחסן אמצעי לחימה של חיזבאללה בדרום לבנון, מדווח אתר העיתון הכווייתי "אל ג'רידה" כי ישראל תקפה את האתר בו אוחסנו טילים שהועברו מסוריה ומסוגלים לשאת ראשי נפץ לא קונבנציונליים.

על פי הדיווח, בחודשים האחרונים העביר אסד לידי חיזבאללה טילים בעלי יכולת לשאת ראשי נפץ כימיים וביולגיים. ארגון הטרור החביא את הטילים במחסנים ששייכים לחקלאים לבנוניים בדרום המדינה.

על פי הפרסום, שלשום תקף צה"ל את אחד המחסנים האלה המוקם בתל חרפה, לאחר שישראל זיהתה את מעבר הטילים הסורים לידי בני הברית מעבר לגבול. על פי הדיווח, מדובר בטילים שמקורם איראני.

עוד דווח כי לחיזבאללה יש מחסנים נוספים ברחבי לבנון שמשמשים לאותה המטרה. אחד מהם נמצא במקום שנקרא - אל ג'בל. באתר אל ג'רידה נכתב שארגון הטרור נזהר מאוד לשמור את מבצע האחסון בסוד. עוד נכתב כי לפני חודשיים ישראל הפציצה מחסן נוסף ובו טילים מיוחדים נגד כלי שיט מתוצרת איראן.