הלחץ עבד: אינסטגרם חזרה בה משינוי מדיניות הפרסום

הלחץ על אפליקציית הצילום הפופולרית עשה את שלו ■ מייסד אינסטגרם: "אני רוצה להיות ברור - לאינסטגרם אין כוונות למכור את התמונות שלכם, ומעולם לא עשינו זאת"

הלחץ הציבורי עבד. פחות משבוע לאחר שהודיעה אינסטגרם על שורה של שינויים במדיניות השימוש באפליקציית התמונות שעוררו את זעם המשתמשים, חזרה בה החברה מהדברים.

בין היתר הודיעה אינסטגרם כי תעשה שימוש במידע האישי של המשתמשים בפרסומות שהיא תציג, וכי היא תוכל לעשות שימוש בתמונות שהמשתמשים מעלים, כמו למכור אותן לחברות.

"מוקדם יותר השבוע, הכנסנו שורה של עדכונים למדיניות הפרטיות שלנו על מנת לעזור למשתמשים להבין טוב יותר את השירות שלנו. בימים שמאז, התבהר שנכשלנו למלא את מה שאני מחשיב כאחריות הגדולה שלנו - להעביר את כוונותינו בבהירות", כתב היום (ו') בבלוג של אינסטגרם מייסד החברה, קווין סיסטרום.

סיסטרום כתב כי הוא מצר על כך וכי הוא מבין את הדאגות באשר למדיניות פרסום התמונות והזכויות לשימוש בהן. "בשל הפידבק שקיבלנו מכם, אנו חוזרים בנו מהשינויים במדיניות הפרסום", כך לפי סיסטרום, שהוסיף: "אני רוצה להיות ברור - לאינסטגרם אין כוונות למכור את התמונות שלכם, ומעולם לא עשינו זאת".