קריימר על מלאנוקס: "כשסמנכ"ל הכספים עוזב - תמכרו"

קריימר בתוכניתו ב-CNBC אחרי סגירת המסחר בוול סטריט ביום ה': "אני לא אוהב להחזיק מניות כשסמנכ"ל הכספים עוזב מסיבות אישיות; הוא איש מפתח, זה שמנהל את הספרים" ■ צפו בגרף: כך נחתכה מלאנוקס ב-50% תוך 3 חודשים

הפרשן ג'ים קריימר מרשת CNBC ממשיך ב"בליץ" על מניית מלאנוקס . ביום ה' אחרי סגירת המסחר בוול סטריט המליץ קריימר בתוכניתו "Mad Money" למכור 3 מניות - ובהן מלאנוקס. זאת, ימים ספורים לאחר שאמר על קברניטי החברה: "אני לא מאמין להם" והמליץ למשקיעים להתרחק מהמניה.

"אני תמיד מזהיר ממניות חמות מדי", אמר קריימר ביום ה'. "אלה מניות שנויות במחלוקת וזה לא משהו שאתם רוצים בתיק שלכם". באתר CNBC עלתה גם כתבה בנושא ביום ו'.

חדשות אחרונות בנושא:

האם מלאנוקס בדרך לאזהרת הכנסות או רווח?

עצבנות בשוק: האם מלאנוקס עומדת בפני נקודת מפנה?

ההסבר לצניחה? UBS נייטרלי על מלאנוקס, ב-70 ד' למניה

קריימר התייחס ל-3 מניות "שנויות במחלוקת": מלאנוקס, Allscripts Healthcare Systems (סימול: MDRX) והרבהלייף (סימול: HLF). כשדיבר על מלאנוקס הוא התמקד בעיקר בפרישה הפתאומית של סמנכ"ל הכספים.

"מלאנוקס הביסה את תחזיות האנליסטים בדוחות הכספיים האחרונים וכעת היא אומרת שסמכנ"ל הכספים פורש מסיבות אישיות", אמר קריימר. "הוא איש מפתח, זה שמנהל את הספרים. המניה נפלה ב-50% מהשיא שלה. כשסמנכ"ל הכספים מודיע על פרישה באופן לא צפוי - אתם חייבים למכור למכור למכור. אני לא אוהב להחזיק מניות כשסמנכ"ל הכספים עוזב מסיבות אישיות".

לצפייה בקטע הווידיאו המלא מתוכניתו של קריימר - לחצו כאן