השיחה: לפיד ואריסון חוגגים יום הולדת 50 לעינת שרוף

מי התאספו בפנטהאוז של מלכת השירה בציבור? ■ איפה נפגשו אהרן ברק ודליה דורנר? ■ וגם: מי הגיעו לצפות עם ליאורה עופר ב"קזבלן"?

יאיר לפיד, יו"ר "יש עתיד", ושרי אריסון, בעלת השליטה בבנק הפועלים, לקחו בשישי בערב אתנחתא משותפת ממרוץ החיים והבחירות. השניים, יחד עם מספר מצומצם יחסית של זוגות חברים, התאספו בפנטהאוז של הזמרת עינת שרוף ברמת-אביב, כדי לחגוג לבעלת הבית יום הולדת 50, עגול ומכובד. לפני עשור, כאשר שרוף רק החלה את הופעותיה, שהפכו מאז לשם דבר, במועדון הגנקי, כתב לה לפיד את הברכה "אישה בת 40" שגם היא הפכה מאז לשם דבר בקרב נשים שחצו את גיל ה-40. ניגנו לכלת השמחה: בן הזוג תמיר הרפז, אבי סינגולדה ורמי קלינשטיין שהגיע עם רעייתו אלכס הנמצאת בהריון מתקדם. עשו שמח מלבד אריסון ולפיד: יעל ודורי קלגסבלד, אודי וענת אנג'ל, רון צוקרמן ומיכאלה ברקו, חנה ובני פרי-זן, דפנה ומיכאל ססלר, רונן ורנדי פלד, מיקי ועדי תירוש, דוריס ודני טוקטלי, רונית ודן להט ונוספים.

גרינבוים פותח שולחן לסינים

אילן גרינבוים, מנכ"ל חברת יורוקום, ערך בחמישי האחרון קבלת פנים וארוחת ערב חגיגית לכבודם של סגן הנשיא הבכיר ונציגים בכירים נוספים מההנהלה העולמית של ענקית התקשורת והטכנולוגיה הסינית ZTE. הבכירים הסינים הגיעו לביקור רשמי בישראל לרגל תחילת הייצוג של ZTE בארץ על ידי יורוקום.

ג' ג'ין יו, שאול אלוביץ, אילן גרינבוים, יורוקום מארחים את בכירי ZTE הסינית / צילום: לם וליץ סטודיו
 ג' ג'ין יו, שאול אלוביץ, אילן גרינבוים, יורוקום מארחים את בכירי ZTE הסינית / צילום: לם וליץ סטודיו

ג'ו ג'ין יו, שאול אלוביץ' ואילן גרינבוים

בארוחת הערב שנערכה בביתו של גרינבוים בצהלה, נכחו: השגרירה הסינית גאו יאנג פינג, פמליית האורחים מטעם החברה הסינית בראשותו של ג'ו ג'ין יו, סגן הנשיא הבכיר של צפון אמריקה ואירופה של החברה. בין הישראלים שהתמנגלו עם האורחים מחו"ל: שאול אלוביץ' יו"ר קבוצת יורוקום, ניר שטרן מנכ"ל סלקום, אבי גבאי מנכ"ל בזק, ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג, דוד פתאל, אלי ברקת, גבי רוטר, רוני מילוא, צביקה גיור, שמואל פרנקל ונוספים.

הווידוי של איתן ורטהיימר

עמותת "קווים ומחשבות", העמותה הישראלית להפרעת קשב, קיימה ברביעי את האירוע השנתי להגברת המודעות לנושא הקשב אצל ילדים ומבוגרים. הערב נערך במרכז רבין לשלום בתל-אביב. אירחו: ד"ר איריס מנור מייסדת העמותה ואיריס שני מנכ"לית העמותה. את הערב הנחה אברי גלעד. הגיעו: לוי אבי סמנכ"ל ראש החטיבה לנכסי לקוחות בבנק דיסקונט, תא"ל אלי שרמייסטר קצין חינוך ראשי, עו"ד בני דון יחיא, איתן ורטהיימר שחשף את התמודדותו במהלך השנים עם הפרעת קשב, גלית יצפאן ראש תחום תקשורת בעמותה, פרופ' יולי תמיר, דליה איציק, נאווה ברק, דורית בן זקן רעייתו של ג'קי בן זקן ונוספים.

נינט מציגה: מרצדס

לאחר שבוטלה בפעם הראשונה, בשל מבצע "עמוד ענן" והאזעקות שהביא עמו לתל-אביב, נערכה בחמישי בערב מסיבת ההשקה של - A CLASS הסדרה החדשה של מותג הרכב מרצדס. למעלה מ-700 אורחים לא נרתעו מהרוחות והגשמים של סוף השבוע והגיעו להאנגר 2 בנמל יפו, כאורחים של ד"ר שמואל חרל"פ, יו"ר כלמוביל ואריאל פינטו, מנכ"ל חטיבת היוקרה בכלמוביל, שאירחו את המסיבה.

שמואל חרל
 שמואל חרל

שמואל חרל"פ וצדיק בינו

המארחים ידעו לדווח כי על אף שמדובר בסדרה שהושקה רק לפני מספר חודשים, נמכרו עד עתה ברחבי העולם, לא פחות מ-100 אלף יחידות מכלי הרכב שמציעה הסדרה החדשה. מתוך זה הוזמנו בארץ נכון להיום למעלה מ-100 רכבים. על החלק האומנותי של הערב ניצחה נינט בהופעה מחשמלת עם להקת "רד בנד" ומיד לאחר מכן לא זנחה הדיווה את המוזמנים, ונשארה לתקלט במסיבת הריקודים שנערכה במקום. הגיעו להתרשם מהדור הצעיר ומהרכב: צדיק בינו, אייל שרצקי, הרצל חבס, גיל בליסטרא, שי להב, שי דהן ועוד.

גרוניס ונאמן בים המלח

במלון דניאל ים המלח מרשת מלונות טמרס נערך בסוף השבוע הכנס השנתי של "העמותה למשפט ציבורי". במסגרת הכנס זכו לבלות זמן איכות חברי צמרת עולם המשפט של המדינה ולהתדיין בסוגיות אקטואליות.

דליה דורנר, אהרן ברק, הכנס השנתי של
 דליה דורנר, אהרן ברק, הכנס השנתי של

דליה דורנר ואהרן ברק

נצפו בין ההפסקות: שר המשפטים יעקב נאמן, אשר גרוניס נשיא בית המשפט העליון, אהרן ברק נשיא בית המשפט העליון בדימוס, אליהו מצא המשנה לנשיא בדימוס ויו"ר העמותה למשפט ציבורי, דליה דורנר שופטת בית המשפט העליון בדימוס ועוד. השר נאמן נאלץ לעזוב את הכנס לפני כניסת השבת בשל התחייבויות משפחתיות אך לא שכח להודות לליאור חיימוביץ' מנכ"ל המלון על האירוח.

הידידים של קזבלן עושים כבוד

ליאורה עופר, העומדת בראש אגודת ידידי הקאמרי, אירחה בחמישי עשרות מוזמנים, חברי אגודת הידידים, להצגת הבכורה, הלא ממש ראשונה, של הלהיט החדש של התיאטרון - המחזמר "קזבלן".

רותי וליאורה עופר, הצגת
 רותי וליאורה עופר, הצגת

רותי וליאורה עופר

מדובר בהפקה מחודשת של ההצגה שעלתה לראשונה לפני 57 שנים. המחזמר מציג את חייהם של תושבי שיכון רעוע ביפו בשנות ה-50 הנלחמים נגד כוונת השלטון להרוס את השכונה. בראש התושבים ניצב קזבלן, שאותו מגלם השחקן עמוס תמם. בתום ההצגה הזמין נעם סמל, מנכ"ל התיאטרון, את היוצרים המקוריים של המחזמר לעלות לבמה יחד עם השחקנים לקול תשואות הקהל.

גיל דאסיאנו, עירית שטראוס, הצגת
 גיל דאסיאנו, עירית שטראוס, הצגת

גיל דסיאנו ועירית שטראוס

ישבו במקומות הכי טובים באולם ונשארו לקוקטיל: עופר, שהייתה הראשונה להצטלם עם כוכב המחזמר תמם, רותי עופר אלמנתו של יולי עופר ז"ל, רמי אונגר, אלי ונילי זהר, יאיר סרוסי שהגיע מלווה ברעייתו ורד ובתו עופרי, נורית דאבוש שישבה ליד אילנה דיין, אורית ודוד אפרתי, מייסדת ויו"רית האגודה לשעבר אתי כספי, רותי וגבי לסט, הלנה ביילין ויעקב ישראלי, עמוס עוז, פיני כהן, עירית שטראוס שהגיעה עם האקס גיל דסיאנו, אליעזר שקדי ששוחח עם צביקה הדר, טלי ומשולם ריקליס, עו"ד ששי גז, אבי ואתי נאור, ישראלה שטיר, רפי ועופרה אלול שהגיעו עם שני הבנים, אלי לנדאו, סמ י וטובה סגול, מושיק ואירית תאומים, ענת פרנקל, עו"ד מוריאל מטלון, אסף לולו, ג'ני ברנדס, איתן ואריאלה ורטהיימר עם הבנים גיא ודניאל, דנה דנקנר בתם של אורלי ונוחי שהגיעה עם בן זוגה ואמרה שלום יפה לכל החברים של אמא ואבא, שלא נכחו בהצגה.