כריסטיאנו רונאלדו וריאל מדריד - סוף הרומן?

דיווח: הפנומן הפורטוגלי סרב להאריך את חוזהו עד ל-2018 בתמורה לשדרוג של 50% בשכר ■ עשוי להימכר כבר בקיץ הקרוב; האופציות: פ.ס.ז' ומנ. יונייטד

האם ריאל מדריד וכריסטיאנו רונאלדו יזעזעו את עולם הכדורגל, כשייפרדו כבר בקיץ הקרוב? בהחלט ייתכן שכן.

הפנומן הפורטוגלי, שכבש 169 שערים ב-170 הופעות בכל המפעלים במדי המועדון הספרדי, מאז הגיע אליו ב-2009 בעסקת שיא של כל הזמנים (נרכש ממנצ'סטר יונייטד עבור 94 מיליון אירו), הצהיר בחודש ספטמבר כי הוא "עצוב" בריאל ולא נהנה לשחק בקבוצה. על-פי דיווח מהיום (ה') בעיתון "האס", הנחשב למקורב לריאל מדריד, הסיטואציה של רונאלדו לא השתנתה כלל מאז ספטמבר.

מהפרסום היום עולה כי לרונאלדו הוצע לאחרונה חוזה חדש בריאל, עד לתום עונת 2017/18, במסגרתו שכרו היה אמור להיות משודרג ב-50%, אל סך של 15 מיליון אירו נטו בעונה. עם זאת, הקשר לא קיבל את ההצעה ונחוש לעזוב את הסנטיאגו ברנבאו, כיוון שאי שביעות רצונו במדריד לא קשורה לכסף.

כעת, עומדת ריאל בפני דילמה: האם ליהנות משירותיו עד לתום החוזה הנוכחי שלו, שאמור להסתיים בעוד שתי עונות וחצי (ביוני 2015); או למכור אותו, ורצוי כבר בקיץ הקרוב בטרם ערכו בשוק יתחיל לרדת בסמוך לפקיעת החוזה שלו.

על-פי הערכות, במידה ונשיא ריאל, פלורנטינו פרז, יחליט לנסות להחזיר משהו מההשקעה המאסיבית בשחקן ויודיע על מכירת רונאלדו - הפורטוגלי יעדיף לחזור למנצ'סטר יונייטד. עם זאת, קבוצה שיש לה יכולת כספית ריאלית יותר לעמוד בעלויות שלו היא פ.ס.ז' הצרפתית.