אגסי מארח חוג בית

מי הגיעו לבית של דפנה אגסי כדי לשמוע את הרב אמסלם? ■ מי בירכו בפורום התשתיות? ■ וגם: למי ממליץ קובי לפידות להצביע בבחירות הקרובות?

יזם ההיי-טק ראובן אגסי, שרק בשבוע שעבר חגג את יום הולדתו ה-72, ומתמודד כיום בבחירות לכנסת במקום השלישי במסגרת רשימת "עם שלם" בראשותו של הרב חיים אמסלם, קיים אמש חוג בית. המפגש נערך בביתה של בתו, דפנה אגסי, ששימשה עד לא מזמן סמנכ"לית השיווק של חברת בטר פלייס, ברישפון.

שי אגסי, חוג בית של מפלגת
 שי אגסי, חוג בית של מפלגת

שי אגסי

באי הבית, חילונים כולם, הגיעו לשמוע את דברי ראשי המפלגה שחרתה על דגלה את השוויון בנטל השירות הצבאי. בנו של אגסי, שי, מייסד חברת בטר פלייס ומנכ"ל החברה עד לא מזמן, הגיע גם הוא מלווה בבת זוגו תמי חוטובלי ובבנו הבכור להפגין תמיכה באביו ובמפלגתו. נצפו בקהל: ליגד רוטלוי מבעלי רציו ורעייתו לילך סיגן, עו"ד מירי טוכמאייר, אילון זרמון ועוד. אגב, מחוץ לבית המשפחה ניתן היה להבחין בצי קטן של רכבים חשמליים.

רון-טל וארד מברכים

פורום התשתיות, שנערך במסגרת פרויקט המצוינות של המכללה האקדמית נתניה, התכנס אמש תחת הכותרת המפוצצת: "מצוינות הניהול בראייה מולטידיסציפלינרית". הפורום הוקם ביוזמת אלכס ויז'ניצר, יו"ר מקורות וד"ר אביבה אדלר מהמכללה האקדמית נתניה. מטרת הפורום היא ליצור שיתוף פעולה הדוק ופורה בין האקדמיה לעולם העסקים והתעשייה הישראלית.

עמית אוברקוביץ', צבי ארד, יפתח רון טל, אביבה אדלר, פורום התשתיות מכללת נתניה / צילום: תמיר ברגיג
 עמית אוברקוביץ', צבי ארד, יפתח רון טל, אביבה אדלר, פורום התשתיות מכללת נתניה / צילום: תמיר ברגיג

אוברקוביץ', ארד, רון-טל ואדלר

את הבאים קיבלו בברכות פרופ' צבי ארד, נשיא המכללה, ויפתח רון-טל יו"ר דירקטוריון חברת החשמל. עוד נכחו: שלמה בריימן, מנכ"ל נמלי ישראל; אבי חודין, מנכ"ל נתיבי איילון; ששי שילה, יו"ר דואר ישראל; עמית אוברקוביץ', סגן מנהל משאבי אנוש בחברת חשמל והגרוש הטרי של גאולה אבן.

מה הסטטוס

Coby Lapidot קורא לחבריו לראות, להפנים ולהצביע "ארץחדשה"