מכרז הדואר: רק משרד פרסום אחד ניגש עד כה

רק משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב החליט עד כה להתמודד על התקציב ■ היקף הפרסום של דואר ישראל עמד ב-2011 על 6.4 מיליון דולר במחירי מחירון

השינויים שנערכו בתנאי ההגשה של מכרז הפרסום של דואר ישראל לא שינו את גישת משרדי הפרסום: ל"גלובס" נודע, כי הרוב המכריע של המשרדים שעומדים בתנאי הסף בחרו גם בסיבוב הנוכחי של המכרז שלא לקחת בו חלק.

היום (ב'), התאריך האחרון להגשת הצעות, מתברר כי רק משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב החליט עד כה להתמודד על התקציב. משרדי הפרסום האחרים שיכולים להתמודד - יהושע TBWA, פובליסיס ישראל, JWT ישראל, רגב-קויצקי, ברוקנר-נטע-יער ודרורי-שלומי - העדיפו שלא להתמודד על התקציב. בראובני פרידן טרם הכריעו בנושא.

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", באחרונה הוחלט בדואר ישראל לצאת למכרז חדש, לאחר שהוחלט לגנוז את מכרז הפרסום האחרון שערכה החברה. במכרז החדש הוכנסו מספר שינויים, במטרה לפתות משרדי פרסום לקחת בו חלק.

בשלב הסופי של המכרז שנגנז התמודדו על התקציב גליקמן-נטלר-סמסונוב וזרמון DDB. זרמון לא יכול להתמודד במכרז החדש, שכן הוא אינו עומד בתנאי הסף החדשים.

תקציב הפרסום של הדואר טופל בחמש השנים האחרונות בגליקמן-נטלר-סמסונוב. ההחלטה על יציאה למכרז חדש הייתה כיוון שרשות הדואר כפופה לחוק חובת המכרזים. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי היקף הפרסום של דואר ישראל עמד ב-2011 על 6.4 מיליון דולר במחירי מחירון.