יוזם המודעה נגד בנט: מועמד ברשימת הליכוד-ביתנו

בתמונה שפורסמה הבוקר כשבמרכזה מופיע בנט, גדרות תיל וטלאי צהוב, והכיתוב "הגטו היהודי"; "60 שנה לקח לכיפות הסרוגות לפרוץ את הגטו הסקטוריאלי שכלא אותם בתוך המפד"ל"

המלחמה בין הליכוד ביתנו לבית היהודי גלשה היום לתלונות במשטרה ולוועדת הבחירות המרכזית: לאחר שבמודעה שפורסמה הבוקר באתר "ליכודניק" כשבמרכזה מופיע טלאי צהוב ולידו הכותרת: "הגטו היהודי", ובמרכזה יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, מאחורי גדרות תיל עם הכיתוב "60 שנה לקח לכיפות הסרוגות לפרוץ את הגטו הסקטוריאלי שכלא אותם בתוך המפד"ל", הגישו אנשי הבית היהודי תלונה במשטרה בדרישה להסיר את מודעת הנאצה.

בבוקר הסתפק בנט בתגובה בדף הפייסבוק שלו וכתב "אחיי בליכוד, מה קרה לכם?", אולם בשעות הצהריים כבר הוגשה תלונה במשטרה. בבית היהודי דרשו לבדוק מי עומד מאחורי המודעה ואמרו כי מדובר בהסתה ופגיעה ברגשות של ניצולי שואה.

בדיקה מלמדת כי האדם האחראי על הפצת המודעה הוא לא אחר ממשה איפרגן - פעיל ליכוד בולט בירושלים, שאף משובץ במקום ה-96 ברשימת המפלגה לכנסת.

בליכוד ביתנו הכחישו תחילה כל קשר לקמפיין נגד בנט ובצהריים פנה ח"כ אופיר אקוניס ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית, אליקים רובינשטיין, ואמר כי מדובר בשימוש שקרי של תנועת הליכוד. "נדהמנו לפתוח הבוקר את אתרי האינטרנט ולגלות מודעה ובה משורבב שמו של הליכוד באופן שקרי ובוטה", כתב אקוניס. "כנציג הליכוד בוועדת הבחירות המרכזית לכנסת אני מודיע שהתנועה מביעה שאט נפש מהפרסום המזעזע ומבקש ממך להורות על הסרת המודעה באופן מיידי וחשיפת העומדים מאחורי הקמפיין", כתב.

באתר "ליכודניק" הבהירו כי אין מדובר במודעה רשמית של הליכוד אלא של פעילי שטח. פעיל הליכוד אריק זיו הוסיף כי "האתר הוא גורם עסקי שמפרסם כל דבר שקשור למפלגות גוש הימין.

נפתלי בנט מזויף / מתוך הפייסבוק
 נפתלי בנט מזויף / מתוך הפייסבוק