סקר הפרסומות: סלקום - הכי אהובה השבוע; נגב - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של פלאפון היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית, עם השקעה של כ-1.7 מיליון דולר

הפרסומת של סלקום, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, מובילה השבוע את מדד הפרסומות האהובות ביותר. מדובר בשבוע השלישי ברציפות שהפרסומת מובילה את טבלת האהובות, והיא דורגה במהלך כל החודש האחרון בדירוגים גבוהים - הן במדד הזכורות והן במדד האהובות.

שיעורי האהדה לפרסומת דומים השבוע לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.5%.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי הפרסומת כלל לא שודרה במהלך השבוע האחרון, אך הדבר לא הפריע לה להיכנס לדירוג ואף להוביל אותו.

הפרסומת של חברת נגב, באמצעות משרד הפרסום PIGMENT, בה נראה זוג שמגיע בטעות לאזור הנגב במקום להגיע לחנויות של הרשת כדי למצוא מומחים למוצרים טבעיים, מדורגת השבוע בראש מדד הפרסומות הזכורות.

שיעורי הזכירה של הפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 12.4%. ההצלחה של הפרסומות בולטת יותר לאור העובדה שייצר אותה משרד פרסום קטן המתמחה דווקא באינטראקטיב.

פלאפון הכי מושקעת

הפרסומת החדשה של פלאפון, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי, היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך השקעה העומד על כ-1.7 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). סך השקעה זה דומה לפרסומת המושקעת ביותר של שבוע שעבר, שהייתה של הבנק הבינלאומי הראשון.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע דומה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 458 (לעומת 450 פרסומות בשבוע שעבר); כשבמקביל גם סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים דומה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על כ-39.9 מיליון דולר (זאת בהשוואה ל-38.8 מיליון דולר בשבוע שעבר).

עוד עולה, כי הפרסומת של בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי ובכיכובו של גידי גוב, לא שודרה במהלך השבוע האחרון, ובכל זאת הצליחה להיכנס לדירוגי הזכורות והאהובות.

פרסומות אהובות זכורות
 פרסומות אהובות זכורות