תקציב הפרסום של ZER4U עבר לפרסום AVRAHAM

חברת ZER4U פרסמה בשנה החולפת בהיקף של 1.1 מיליון דולר במחירי מחירון

תקציב הפרסום של חברת ZER4U, הרשת המתמחה בפרחים ומתנות, עובר לפרסום AVRAHAM. התקציב טופל עד עתה במשרד הפרסום אליקים-הרמן.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי החברה פרסמה בשנה החולפת בהיקף של 1.1 מיליון דולר במחירי מחירון. רשת ZER4U שייכת לקבוצת פישמן.

פרסום AVRAHAM מטפל בין היתר בתקציבי רנואר, קדס קידס, אאודי וצ'מפיון.

* אליעזר פישמן הוא בעל השליטה בעיתון "גלובס".