פקק ענק בכביש החוף: עשרות רכבים תדלקו - ונתקעו

עשרות נהגים שיצאו מתחנת דלק סמוך למחלף נתניה בכביש החוף נתקעו אחרי זמן קצר על הכביש ויצרו במקום עומס כבד מאוד ■ החשד: הדלק בתחנה היה מהול והשבית את המנועים

תדלקו, נתקעו - וגרמו לפקקי ענק: עומסי תנועה כבדים מורגשים הערב בכביש החוף, כשהמוקד הוא מצפון למחלף נתניה ועד אזור בית ינאי. עשרות מכוניות שתודלקו בדלק מהול במים, נתקעו וגרמו לפקק תנועה בשעות אחר הצהריים העמוסות ממילא.

כלי הרכב נתקעו בנתיבי כביש 2 לכיוון צפון. מתחקור ראשוני של יחידת משטרת התנועה הארצית של אגף התנועה עולה כי כלי הרכב שנתקעו, לא פחות משלושים, תדלקו זמן קצר לפני שנתקעו בתחנת דלק של חברת "סונול" במחלף נתניה, שם מולאו מיכליהן בדלק מהול או אף בסולר.

כוחות היחידה לפינוי צירים של אגף התנועה הגיעו לאזור והם פועלים לפנות את המכוניות התקועות לשולי הדרך. אולם גם הזזתם לא סייעה בהקלת עומסי התנועה עקב עבודות להרחבת הכביש שמתבצעות בשול הדרך.

כוחות סיירת האופנועים הארצית הגיעו אף הם למקום על מנת לסרוק אחר נהגים תקועים נוספים ולסייע להם. ככל שחולף הזמן, הולכים וגדלים מימדי הפקק באזור והוא מתארך מדרום לנתניה.

מקרה דומה התרחש לפני כשנה, אז נתקעו כ-40 נהגים שתדלקו בתחנת הדלק "סונול" במתחם הסינמה סיטי בגלילות. גם אז זה קרה זמן קצר לאחר שהחלו בנסיעה ויצרו עומסים כבדים בכביש. המשטרה הורתה אז על סגירה זמנית של תחנת הדלק ופעלה לפנות את המכוניות שנתקעו לשולי הדרך.

מסונול נמסר: מדובר בחדירת מים לאחד מהמכלים בתחנת צומת השרון (נתניה צפון). התקלה אותרה ומטופלת ברגעים אלו. כתוצאה מהתקלה נתקעו מספר כלי רכב. הלקוחות שנפגעו מקבלים טיפול שכולל שאיבה של הדלק ומילוי מחדש. בנוסף, החברה מעמידה לרשות הנהגים התקועים שירותי גרירה והסעות לביתם.