"תפוז" מתרחב לאוף-ליין: כנס ראשון לעסקים קטנים

המשתתפים בכנס שייערך הערב יקחו חלק ב"שולחנות עגולים" של ספיד נטוורקינג

אתר "תפוז אנשים" לוקח צעד אחד קדימה את היוזמה שלו, "תפוז עסקים", שנועדה לקדם עסקים קטנים ובינוניים. הערב (ב') יתקיים כנס קידום העסקים הקטנים הראשון של תפוז, בהנחייתם של אריה מליניאק והפרסומאי אייל לינור.

המשתתפים בכנס יקחו חלק ב "שולחנות עגולים" של ספיד נטוורקינג, פורמט שנעשה בו שימוש ברחבי העולם וכעת מופעל לראשונה בישראל. הכנס יתקיים בבית ציוני אמריקה והינו ללא תשלום. צפויים להגיע אליו כ-100 בעלי עסקים קטנים, שהצטרפו לתפוז עסקים.

דן חן, מנכ"ל תפוז, מסר: "אנחנו שמחים לשמש בית לא רק למגוון קהילות בשלל נושאים, אלא גם לעסקים קטנים הצומחים מתוכן ומשתלבים בהן באופן אינטגרלי. הכנס הקרוב הינו יוזמה ראשונה מבין רבות למינוף העסקים הקטנים הם באון-ליין באתר והן במפגשי אוף-ליין, כמו זה".

לפי נתוני ועדת המדרוג של האינטרנט, בתפוז מבקרים מדי חודש כמיליון וחצי גולשים.

גלובס טק:
רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא?
הרשמה
הרישום נכשל
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988