ת"א סגרה בעליות; בבילון זינקה 9.7%, בריינסוויי 15.9%

בריינסווי קיבלה אישור FDA לטיפול בחולי דיכאון ■ מודיעין צנחה ■ מניית בבילון ריכזה עניין רב בעקבות כתבה שפורסמה באתר "רויטרס" ■ מחזור המסחר הסתכם בכ-996 מיליון שקל

המסחר בבורסה בת"א נסגר היום (ד') בעליות שערים קלות. זאת, חרף נעילה שלילית בוול סטריט אמש, שם נפתחה עונת הדוחות לרבעון הרביעי של השנה, עם דיווחיה הכספיים של אלקואה (שעמדה בתחזיות). מחזור המסחר הסתכם בכ-996 מיליון שקל.

המשקיעים הגיבו היום לפתיחה של עונת הדוחות בוול סטריט, שם פרסמה אמש ענקית האלומיניום אלקואה את דוחותיה הכספיים - בשורה התחתונה החברה עמדה בציפיות האנליסטים ורשמה רווח של 6 סנט למניה, לעומת 3 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד. בשורה העליונה החברה רשמה הכנסות של 5.9 מיליארד דולר.

פריון מעלה תחזיות; מחיר הקופקסון יירד ב-2013

מודיעין צנחה לאחר שאתמול דיווחה על גיוס של 30 מיליון שקל בהנפקת זכויות לבעלי יחידות ההשתתפות, כחלק מההיערכות לקידוח גבריאלה.

מניית בבילון ריכזה היום עניין רב בבורסה הודות לכתבה שפורסמה באתר "רויטרס", לפיה החברה מצפה להמשך צמיחה חזקה בהכנסות השנה בשל כוונתה להציע את הגרסה האחרונה של תוכנת התרגום שלה בחינם. (לסיפור המלא)

מניית חברת התרופות פריגו במוקד, לאחר שנמצאת בימים האחרונים במומנטום חיובי. המניה עלתה ב-6.6% מאז סוף דצמבר, והגיעה ל-109 דולר, מחיר שמשקף לחברה שווי של 10.2 מיליארד דולר. בכך מתקרבת המניה בחזרה למחירים שבהם נסחרה לפני פרסום הדוחות הקודמים שלה, שאכזבו את השוק - וזאת, לאחר שפרסמה השבוע שני דיווחים הקשורים במוצרים חדשים.

מניית בריינסוויי ריכזה עניין רב לאחר שדיווחה הבוקר כי קיבלה אישור ממנהל התרופות והמזון האמריקאי לשווק את המכשיר שהיא מפתחת לטיפול בחולי דיכאון. החברה מעריכה כי זוהי פריצת דרך משמעותית ופותחת לפני שוק שהיקפו מעורך בעשרות מיליארדי דולרים.

חברת נייס משיקה היום פתרון מבוסס זיהוי קול ביומטרי המרחיב את חבילת הפתרונות למניעת הונאות במרכזי שירות לקוחות. הפתרון מאחד את הנסיון הרחב של נייס אקטימייז במניעת הונאה עם הנסיון רב השנים של נייס בתחום מרכזי השירות. הפתרון יכול להפרס במרכז השרות בפני עצמו או כחלק מחבילת הפתרונות של נייס אקטימייז למניעת הונאה באירגונים.

עכשיו זה רשמי: אי.די.בי אחזקות הגישה הצעת הסדר חוב למחזיקי האג"ח, שלפחות בינתיים זכתה לקבלת פנים צוננת. הצעת אי.די.בי התקבלה בכעס בקרב מחזיקי האג"ח המוסדיים. דובר נאמני ונציגות האג"ח מסר כי "הצעתה של אי.די.בי אחזקות להסדר החוב אינה מקובלת עלינו, ולצערנו רחוקה מאוד מהסדר הוגן שרואה לנגד עיניו את טובת בעלי החוב. אנו קוראים לחברה להגיע לשולחן המו"מ עם דפוס מחשבה שונה לחלוטין, על מנת שניתן יהיה להתקדם במסלול של הסדר ולא במסלולים אחרים".

אייל גבאי, לשעבר מנכ"ל משרד ראש הממשלה ומנהל רשות החברות הממשלתיות, צפוי לקבל את תפקיד האחראי על ההסדר.

מכירות תרופת הדגל של טבע , הקופקסון לטיפול בטרשת נפוצה - צפויות לרדת ב-2013, על רקע התחרות הגוברת. אולם על כך תפצה חלקית העלייה במחיר התרופה. נזכיר שבתחילת 2012 טבע העלתה את מחיר הקופקסון בכ-15%, אחרי שב-2010 עלה מחיר התרופה ב-39%.

פריון הדואלית, ספקית של פתרונות מדיה דיגיטלית, פרסמה אמש את תחזית הכנסות החברה לשנת 2012 וצפי לשנת 2013. על פי הודעת החברה, הכנסותיה ברבעון הרביעי של 2012 צפויות להסתכם בשיא של 21 מיליון דולר, יותר מכפול בהשוואה להכנסותיה ברבעון הרביעי של 2011. לפיכך, הכנסות החברה על בסיס non-GAAP ב-2012 כולה צפויות להסתכם ב- 61 מיליון דולר, צמיחה של 64% לעומת 37 מיליון דולר הכנסות ב-2011.

[לאתר המעו"ף][לאתר האג"ח][לפורטל הפיננסי]