תערוכת CES: פאבלט של Huawei עם מסך 6.1 אינץ'

החברה הסינית הכריזה בתערוכת האלקטרוניקה הבידורית בלאס וגאס על הפאלבט עם המסך הגדול ביותר היום בשוק ■ פאבלט הוא הכלאה של סמארטפון וטאבלט

חברת Huawei הסינית, הכריזה על שני פאבלטים חדשים בתערוכת האלקטרוניקה הבידורית - CES, המתקיימת בימים אלו בלאס וגאס. פאבלט הוא הכלאה של סמארטפון וטאבלט, המגיע עם מסך בגודל של 5 אינץ' ומעלה.

דגם ה-Ascend Mate הוא הפאלבט עם המסך הגדול ביותר היום בשוק - 6.1 אינץ'. לשם השוואה, דגם ה-Note 2 של סמסונג שנמכר בארץ כבר מספר חודשים, מגיע עם מסך בגודל 5.5 אינץ'.

בדגם של Huawei אפשר למצוא את הגרסה הפחות מעודכנת של אנדרואיד מבית גוגל - אייס קרים סנדוויץ', מעבד מרובע ליבות במהירות 1.5 ג'יגה הרץ, מצלמה עם חיישן של 8 מגה פיקסל וסוללה בהספק גבוה במיוחד של 4,050 מילי אמפר. המשקל של המכשיר עומד על 198 גרם.

מי שנרתע ממסך כל כך גדול, יכול לקבל מ-Huawei את הדגם Ascend D2, המגיע עם מסך עם "רק" - 5 אינץ', אותה גרסת אנדרואיד, מצלמה עם חיישן 13 מגה פיקסל, משקל של 170 גרם וסוללה של 3,000 מילי אמפר.

מבחינת Huawei, השקה של פאבלט עם מסך בגודל 6.1 אינץ' הוא מתיחת הגבול בנוחות שימוש של סמארטפונים. הצרכנים אומנם מוכנים להשתמש בטלפונים עם צגים באזור ה-5 אינץ', אבל לא כל משתמש מוכן לכך. המעבר ל-6 אינץ' כבר מטשטש את הגבול בין סמארטפון לטאבלט.

פאבלטים עם מסך בגודל 5 אינץ' ומעלה, הפכו להצלחה בשוק בזכות ה-Note של סמסונג, כאשר ביום שני השבוע, התבשרנו שגם סוני מובייל מצטרפת לטרנד עם האקספריה Z, המגיע עם מסך בגודל 5 אינץ' ומציע עמידות מפני רטיבות וחול.