טיבי: "אף התנחלות לא הוצפה; שישקיעו בתוך הקו הירוק"

ח"כ טיבי בטוויטר: "אף התנחלות לא הוצפה אבל רבים מן הישובים בארץ סבלו מהסופות, הכסף המושקע בהתנחלויות היה יכול להיות מושקע בתשתיות בתוך הקו הירוק ולחסוך סבל והרס"

על רקע מזג האוויר הסוער שהשבית שלשום את כל נתיבי איילון, ואתמול והיום גרם להצפות של התשתיות בישובים רבים בישראל, ח"כ אחמד טיבי (תע"ל) סבור כמו אזרחים רבים שממשלת ישראל צריכה היתה וצריכה גם היום לשפר את התשתיות המדינה - אבל טיבי מציע מקור מימון משלו - הכסף שמושקע בהתנחלויות.

"אף התנחלות לא הוצפה אבל רבים מן הישובים בארץ סבלו מהסופות, הכסף המושקע בהתנחלויות היה יכול להיות מושקע בתשתיות בתוך הקו הירוק ולחסוך סבל והרס", כתב טיבי בטוויטר שלו אתמול.

לפי הערכות, מדינת ישראל מתקצבת עשרות מיליוני שקלים מדי שנה להתנחלויות, וח"כ טיבי סבור כי ראוי היה שהכסף הזה היה מושקע בישובים בתוך הקו הירוק.

טיבי הוא אחד מחברי הכנסת הפעילים ביותר ברשתות החברתיות. לחשבון הטוויטר שלו יש 3,600 עוקבים והוא מפרסם לפחות ציוץ אחד בממוצע ליום - לרוב בנושאים מדיניים-חברתיים. גם חשבון הפייסבוק של טיבי פעיל יחסית - כ-21 אלף עוקבים ולמעלה מ-5,000 חברים, והוא מנהל בו שיח עם תומכיו וכן עם מתנגדיו.

אחמד טיבי / מתוך הטוויטר
 אחמד טיבי / מתוך הטוויטר