תקציב הפרסום של מגה ספורט עובר ל-LEAD

בשנת 2012 פרסמה הרשת בהיקף של 4.6 מיליון דולר במחירי מחירון

תקציב הפרסום של רשת מגה ספורט עובר ממשרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין-ברקי למשרד הפרסום LEAD - כך נודע ל"גלובס". מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של מגה ספורט עמד ב-2011 על כ-4.1 מיליון דולר במחירי מחירון. ב-2012 השקיעה החברה במדיה כ-4.6 מיליון דולר, שהם כ-1.5 מיליון דולר במחירים ריאליים.

תקציב הפרסום של מגה ספורט טופל בשמעוני-פינקלשטיין-ברקי מאז 2008. לצורך קבלת התקציב ויתר המשרד על תקציב מנוגד אינטרסים שהיה במשרדו: ספורט ורטהיימר. באותה תקופה רשת מגה ספורט נרכשה מידי איש העסקים אליעזר פישמן על-ידי חברת MGS של שלום מולייב תמורת 21 מיליון דולר, שתכננה להשקיע כ-2 מיליון במהלך מיתוג מחדש של הרשת ומיזוגה עם רשת יונייטד ספורט.

התכוננו לשינויים

עד לרכישת הרשת טופל תקציב הפרסום שלה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. המשרד עבר לתקופה מסוימת לפרסם חלק מהמותגים שמשווקים על-ידי MGS, אך הרומן לא צלח ולכן כשהרשת רכשה את מגה ספורט ברור היה שיחולו שינויים במערך הפרסום - וכך אכן קרה.

עבור משרד הפרסום LEAD מדובר בעוד תקציב שעוזר להם לסגור שנה מוצלחת של גיוס מספר לא מבוטל של תקציבים, בהם בנק יהב והסוכנות היהודית.

מגה ספורט הוקמה בשנת 1996 וכוללת כיום 44 סניפים בפריסה ארצית. הרשת משווקת מוצרים כגון ביגוד, וציוד והנעלה של כל ענפי הספורט העיקריים: כדורגל, כדורסל, ריצה, טניס, אופניים, יוגה, אירובי, שחייה וכדומה.

במגה ספורט סירבו להתייחס לידיעה. רמי יהודיחה, מבעלי משרד הפרסום LEAD, בחר שלא להגיב.