השעשועון "נראה אותך" של קשת ויגאל שילון נמכר לרשת TBS

הרשת האמריקאית הזמינה עונה של 6 פרקים מ"נראה אותך" ללא פיילוט, והתוכנית אמורה לעלות לשידור בקיץ הקרוב

"נראה אותך", שעשועון המצלמה הנסתרת של קשת, אולפני הרצליה ויגאל שילון, נמכר לרשת TBS האמריקאית.

השעשועון, תחת השם "Deal With It", יופק על-ידי הוואי מנדל, אחד משופטי תוכנית הריאליטי "America's Got Talent" ולשעבר מנחה השעשועון "דיל או לא דיל".

לוח השידורים של רשת TBS מבית טיים וורנר מורכב מתוכניות כמו "קוגר טאון", "Family Guy", "המשרד" ועוד. הרשת הזמינה עונה של 6 פרקים מ"נראה אותך" ללא פיילוט, והתוכנית אמורה לעלות לשידור בקיץ הקרוב.

מבחינת קשת, שילון ואולפני הרצליה, מדובר במכירה ה-14 של פורמט השעשועון מאז 2010, לאחר שנמכר והופץ על-ידי חברת זודיאק ושודר כבר במדינות כמו טורקיה, קנדה, גרמניה, רומניה, ברזיל ועוד.

השעשועון שודר בישראל בהנחייתם של שי גולדשטיין ואבי נוסבאום, והמתמודדים בו לקחו חלק ללא שידעו על כך מראש. המנחים בוחרים באופן אקראי סועד במסעדה שבה מצולמת התוכנית, כששותפיו לשולחן אינם מודעים לכך שנבחר על-ידי ההפקה. במשחק על המשתתף לעשות את כל מה שאומרים לו, כולל משימות מוזרות ופרועות, מבלי להיחשף על-ידי האדם השני.

אבי ניר, רן תלם, עמי גלאם, יגאל שילון, גיא וסרמן ואיתי ברקן ישמשו כמפיקים אחראיים (executive producers) בפורמט האמריקאי.

לדברי רן תלם, סמנכ"ל התוכניות של קשת, "אנחנו שמחים שהצטרפו כבר 13 מדינות ברחבי העולם, שקנו את הפורמט הזה, ועכשיו מצטרפת גם הגדולה והחשובה מכולן. אנחנו מבטיחים להשקיע את כל המאמצים יחד עם ההפקה האמריקאית כדי להפוך את 'נראה אותך' להצלחה גם ברשת TBS".

יגאל שילון, יוצר התוכנית ובמאי הבית של אולפני הרצליה, הוסיף כי "זו הוכחה נוספת ליכולת של הטלוויזיה בישראל לפתח פורמט מקורי, מבוסס מצלמה נסתרת, שלוקח את הז'אנר צעד אחד קדימה. אני מאוד שמח שגורמים כל-כך חשובים בתעשיית הטלוויזיה באמריקה זיהו זאת, וכעת נותר לחכות ולראות שהגרסה האמריקאית תעלה על המקור".