בנט: "שרה נתניהו ואני היינו בעיקר בקורס טרור ביחד"

יו"ר "בית הלאומי" נפתלי בנט, בראיון לתוכנית "אורלי וגיא" בערוץ 10, שוחח גם על התוכנית הכלכלית של מפלגתו ■ "אין לנו תוכנית ספציפית למערכת הבריאות, לא הגענו לזה"

"אין לנו תוכנית ספציפית למערכת הבריאות, לא הגענו לזה. הצגנו תוכנית להטבות למשרתים מבלי לפרוץ את מסגרת התקציב. אולם, אנו עדיין מפלגה קטנה, ולא הגענו להכןל" - כך אמר הבוקר (ד') יו"ר "הבית היהודי", נפתלי בנט, בראיון לתוכנית "אורלי וגיא" בערוץ 10.

בנט התייחס לעובדה כי הוא קורא לקיצוץ בתקציב הביטחון: "השנה היה תקציב הביטחון 60 מיליארד, הוא גדל, אבל האיומים לא גדלו. הצבא של מצרים מושבת, צריך להיות מפוכחים".

"אני יכול לא לעבוד וללכת לפוליטיקה, ויש הבדל ביני לבין טייקונים שלא מייצרים ערך לכלכלה הישראלית", המשיך בנט. "החדשות הגדולות הן שכבר 3 ימים יש 15 אוניות בעלות יומית עצומה, כאשר הוועד משבית את הפעילות - כי הוא יכול. זה הדבר הכי חשוב. הכוס הזה (מצביע על הכוס בשולחן התוכנית) עולה 30% יותר, בגלל הדברים האלה. לא מייצרים אלטרנטיבות לנמלים הקיימים, כי פוחדים".

בנט: "רוצה להרגיע את הבית הלבן"

בנט התייחס גם לדאגה בוושינגטון מהתחזקות מפלגתו: "אני רוצה להרגיע את הבית הלבן, נפעל לפי האינטרס הישראלי. האינטרס האמריקני הוא שמדינת ישראל תהיה חזקה, יציבה ולא תעשה שטויות".

"זה כמו ההוא שנופל מבניין בקומה ה-50, ושואלים אותו באמצע מה שלומו והוא אומר - 'בינתיים בסדר'. מי שנושא ונותן עם חמאס, חוטף בהמשך, אסור היה להגיע לתיקו עם החמאס, אסור היה לוותר להם", המשיך בנט. "בואו נשים דברים על השולחן, בגבול מצרים נכנסים מאות טילים וחמאס מתחמשת מחדש לקראת ההסלמה הבאה".

בנט התייחס גם בפעם הראשונה לסכסוך שלו עם שרה נתניהו ואמר בחצי הומור: "שרה ואני היינו בעיקר בקורס טרור ביחד", ומאוחר יותר התנצל על דבריו בראיון לרזי ברקאי בגלי צה"ל.