בית הדין לעבודה הורה לעובדי נמל אשדוד לחזור לעבודה

עובדי נמל אשדוד יחזרו באופן מיידי לעבודה סדירה, ללא שיבושים והאטה ■ התאחדות התעשיינים: הנזק של השביתה למשק עומד על 25-30 מיליון שקל

בית הדין הארצי לעבודה החליט הערב (ד'), לאחר דיון של כ-3 שעות, כי עובדי נמל אשדוד יחזרו באופן מיידי לעבודה סדירה, ללא שיבושים והאטה.

התאחדות התעשיינים, ההסתדרות וועד עובדי נמל אשדוד הסכימו כי עובדי הנמל יחזרו באופן מיידי לעבודה סדירה, ללא שיבושים והאטה. בנוסף, החלטת הדירקטוריון להעביר את עוזרת המנכ"ל מתפקידה, בשל נישואיה, הוקפאה ל-90 יום.

הדיון היום, בראשותה של השופטת נילי ארד, התקיים בעקבות עתירה שהגישה אתמול (ג') התאחדות התעשיינים נגד ההסתדרות, בדרישה להחזיר את עובדי הנמל לעבודה באופן מיידי.

על-פי התאחדות התעשיינים, 15 אוניות מחכות מחוץ לנמל, 8 עזבו לנמל חיפה, ואונייה אחת עושה את דרכה מחוץ לחופי ישראל. לדבריהם, הנזק עומד על 25-30 מיליון שקל.

בדיון שנערך היום אמר מנכ"ל התאחדות התעשיינים, אמיר חייק: "אני ממש לא מאמין למשמע אזניי, יש עובדת שכולם העידו שהיא טובה, ובשל מחלוקת על מקומה בארגון, המשק מפסיד מאות מיליוני שקלים. אם כך, אולי נגייס אותה לעבודה בתעשייה ונסיים את הסאגה הזו".

המנכ"ל, היו"ר והמקורבים: האמת על השביתה בנמל אשדוד