כרמל ונצ'רס הובילה השקעה של 5 מיליון ד' ב'אייבס מרקט'

אייבס מרקט מציעה לאנשים דרך פשוטה ליצירת קשר, לימוד ורכישה של המוצרים המובילים את המהפכה האורגנית במגוון תחומים, כגון מזון, תינוקות, אופנה, ניקוי, בית, בעלי חיים ועוד

קרן ההון סיכון כרמל ונצ'רס, מקבוצת ויולה, הובילה סבב גיוס ראשון של 5 מיליון דולר בחברת אייבס מרקט (Abe's Market), מפעילת האתר המוביל לאיתור ורכישה של מוצרים אורגניים. בגיוס השתתפו גם המשקיעים בשלב הסיד בחברה - אינדקס ונצ'רס ואקסל פרטנרס, ומשקיעים חדשים -ברינגה ונצ'רס וקבוצת האנג'לים OurCrowd.

אייבס מרקט מציעה לאנשים דרך פשוטה ליצירת קשר, לימוד ורכישה של המוצרים המובילים את המהפכה האורגנית במגוון תחומים, כגון מזון, תינוקות, אופנה, ניקוי, בית, בעלי חיים ועוד.

המימון ישמש את אייבס מרקט להגברת קצב הצמיחה ולחיזוק מעמדה כברת סמכא בתחום המוצרים הירוקים והאורגניים. במסגרת זו, עברה החברה באחרונה לפעול ממטה בשיקגו והיא מבצעת השקעות נרחבות בפיתוח הטכנולוגי, התוכן, השיווק ועוד.

החברה ממשיכה להציע חידושים בתחום הרכישות של מוצרים טבעיים באינטרנט. בתחילת 2013 נוספה לאתר פלטפורמה שבה מובילי דעה בתחום המוצרים האורגניים ועובדים בתעשייה יכולים לחוות דעתם בנוגע לטרנדים בתחום. כמו כן, הושק מנוע חיפוש, המאפשר לרוכשים לבצע סינון של תוצאות החיפוש לפי מגוון של מאות מאפיינים תזונתיים ואחרים ולקבל רק את התוצאות הרלוונטיות.

אבי זאבי, שותף כללי וממייסדי כרמל ונצ'רס, אמר: "אנו שמחים להוביל את סבב ההשקעה בחברה ולתמוך בהפיכתה של אייבס מרקט למובילת שוק המגלגל מיליארדי דולרים וצומח במהירות. רכישת מוצרים באייבס מרקט היא הליך מהנה, מותאם למשתמש וייחודי, ואנו מאמינים כי יתרונות אלה יהפכו את אייבס מרקט לאתר המועדף על רוכשי מוצרים אורגניים וטבעיים".