"אם נתניהו היה מנכ"ל של חברה, הוא היה מפוטר"

במפלגת העבודה תוקפים את רה"מ שהבטיח להשתדל לא להעלות מסים אחרי הבחירות למרות הגירעון העצום ■ יחימוביץ': "יש סיכוי שנתניהו לא יקים ממשלה; הוא ישמיד את מעמד הביניים"

יו"ר מפלגת העבודה שלי יחימוביץ' טוענת כי נתניהו מתכנן "גיהנום חברתי" ואזרחי ישראל חייבים "לעצור אותו". בתגובה לדברים שאמר אמש (שבת) נתניהו ל"פגוש את העיתונות" בערוץ 2, לפיהם בכוונתו להשתדל לא להעלות מסים אחרי הבחירות למרות הגירעון העצום, אמרה יחימוביץ' כי המדיניות הכלכלית של רה"מ מובילה ל"השמדת מעמד הביניים".

"נתניהו פחות זחוח מהרגיל כי בניגוד למפלגות שכבר זוחלות לממשלתו שעוד לא קמה - הוא יודע היטב כי קיים סיכוי שלא יצליח להרכיב ממשלה", מסרה יחימוביץ'. "אם נקבל 3 מנדטים נוספים נתניהו לא יוכל להרכיב ממשלה, ומאות אלפי מתלבטים ובעיקר מתלבטות יכולים להביא למהפך. נתניהו

"מוליך שולל את הציבור כאשר הוא אומר שלא יעלה מסים. על איזו הצלחה כלכלית הוא מדבר? פערים בלתי נתפסים בין עוני ועושר, גרעון עצום, והשמדת מעמד הביניים. נתניהו מתכנן לנו גיהינום חברתי, כאוס כלכלי ובידוד מדיני - ואסור לאזרחי ישראל לוותר על ההזדמנות יוצאת הדופן לעצור אותו".

גם ח"כ איתן כבל, ראש צוות התגובות במפלגת העבודה, הגיב לראיון של נתניהו אמש בנושא הגרעון ואמר כי "הגירעון שנתניהו גורס כי איננו נורא הוא איום ונורא, אך נוראית ממנו היא העובדה שראש הממשלה מתפתל ומסרב להגיד לציבור את האמת - את הגירעון יכסה שוב מעמד הביניים. אותו מעמד ביניים שנתניהו קיצץ והפריט לו את השירותים הבסיסיים. אותו מעמד ביניים, שנתניהו העלה לו את המע"מ, מחירי הדיור ומחירי המזון. אותו מעמד ביניים ששוב ושוב נרמס ונשחק, יהיה זה שיוגש לו החשבון, על חוסר האחריות וההפקרות של נתניהו וממשלתו יום אחרי הבחירות.

"אם נתניהו היה מנכ"ל של חברה, הוא לא היה מחזיק בתפקיד אפילו לא עוד שעה אחת וביום שלישי יש לציבור הזדמנות פז לפטר את ראש הממשלה הכושל נתניהו, ולעצור את מדיניותו הכושלת בכל התחומים".