לחץ בליכוד: נתניהו כינס פגישת חירום באווירה "קשה מאוד"

מפלגת השלטון משדרת מצוקה לפני סגירת הקלפיות. ראש הממשלה נתניהו כינס הערב פגישת חירום עם בכירי מפלגתו, באווירה שהוגדרה "קשה מאוד" ■ רה"מ בפייסבוק: "שלטון הליכוד בסכנה"

זה התחיל עם תקווה ל-45 מנדטים, המשיך בציפייה ל-40-45, אבל הערב במפלגת השלטון מדברים על מספרים נמוכים בהרבה בתוצאות בחירות 2013.

הערב כינס ראש הממשלה נתניהו ישיבת חירום של אנשי הליכוד, באווירה שהוגדרה "מאוד קשה". נתניהו כינס את יו"ר מטה הבחירות גדעון סער, יו"ר מטה ההסברה גלעד ארדן, יו"ר מטה יום ההצבעה צחי הנגבי ושר האוצר יובל שטייניץ. הפגישה הייתה קשה ושידרה מצוקה גדולה.

לפי חלק מההערכות, לא מדובר בספין של השעתיים האחרונות לפני סגירת הקלפיות, אלא בלחץ אמיתי בליכוד. בניסיון של הרגע האחרון, הפיץ נתניהו הודעה בדף הפייסבוק הרשמי שלו: "שלטון הליכוד בסכנה, אני מבקש שתעזבו הכל ותצאו עכשיו להצביע מחל. זה חשוב מאוד להבטחת עתידה של מדינת ישראל".

מוקדם יותר היום התייחס השר סער לאחוזי ההצבעה הגבוהים שנרשמו היום ואמר: "אנחנו פועלים להעלאת אחוזי ההצבעה בקרב תומכי הליכוד. אנחנו בהחלט מוטרדים מכך שבריכוזים שבהם השמאל חזק יש אחוזי הצבעה גבוהים יותר. לכן, אנו פועלים להעלות את אחוזי ההצבעה בקרב מצביעי הליכוד וישראל-ביתנו כדי לשקף בצורה הטובה ביותר את הדעות בעם".