נחסכו שעה וחצי? חח"י דחתה אירוע לט"ו בשבט

חברת החשמל תציין מחר את חג האילנות ביריד מיוחד שייערך בבניין המשרדים הראשי של החברה בחיפה

האם הצליח "גלובס" לחסוך למשק שעה וחצי עבודה של כ-2,000 מעובדי חברת החשמל? חברת החשמל תציין מחר את חג האילנות ביריד מיוחד שייערך בבניין המשרדים הראשי של החברה בחיפה.

מודעות שהופצו לקראת האירוע הזמינו את העובדים לטעום ולרכוש משלל העוגות, הפרלינים, הריבות, שמן הזית, הטחינה ושאר המעדנים לצד ליקרים, יין פרחים ועציצים ואיך אפשר בלי - הפירות היבשים. קשה לצפות מ-2,200 עובדי הבניין שיישארו אדישים לנוכח שלל פיתויים כזה וימשיכו בעבודתם. על-רקע זה צרמה לעיניהם של עובדים בחברה העובדה שהיריד תוכנן להיפתח כבר בשעה 13:30 - כלומר בהמשך להפסקת הצהריים תוך אבדן של חצי יום עבודה.

לאחר ש"גלובס" פנה בנושא לדוברות חברת החשמל התברר, כי בניגוד להזמנה המקורית הוחלט כי היריד ייפתח רשמית בשעה 15:00, "רק" כשעה וחצי לפני מועד סיום העבודה של מרבית העובדים.

מחברת החשמל נמסר בתגובה כי "אנו גאים בכך שט"ו בשבט יצוין בבניין המשרדים הראשי שבחיפה מחר בין השעות 15:00-17:00 לקראת סיום יום העבודה. הנהלת חברת החשמל, שהינה חברה ממשלתית ולאומית, רואה חשיבות רבה בציון חגי ישראל וחגי העדות האחרות בדרכים שונות, במיוחד בשנה בה החברה מציינת 90 שנים להקמתה. אנו רואים בהקניית ערכים ומורשת לעובדי החברה יתרון גדול שמחבר אותם למדינה ולחברה הישראלית על כלל מרכיביה".