סקר הפרסומות: הוט - הכי אהובה; תמי 4 - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות של הפרסומות במדד היו השבוע נמוכים יחסית

הפרסומת להוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, ממוקמת השבוע בראש טבלת הפרסומות האהובות. בפרסומת פוגשים שחקני הסדרה "גולסטאר" את חנה מרון מהתוכנית "קרובים קרובים". שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים מעט בהשוואה לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.1%, עם עוצמת אהדה הגבוהה ב-20% מהממוצע.

הפרסומת החדשה של תמי 4, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, מדורגת בראש מדד הפרסומות הזכורות ביותר בשבוע הראשון להופעתה. שיעורי הזכירה של הפרסומת נמוכים משמעותית מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11.9%, עם עוצמת זכירה הנמוכה ב-40% מהממוצע.

מגיאוקרטוגרפיה נמסר כי שיעור זה מצביע על העובדה שהפרסומת הצליחה להגיע למקום הגבוה עקב החולשה היחסית של שאר הפרסומות המשודרות בשבוע זה.

הפרסומת של הוט היא גם הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-2.8 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע ירד בהשוואה למספרן בשבוע שעבר ועומד על 342 (לעומת 397 פרסומות בשבוע שעבר); כאשר במקביל, סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך יותר בהשוואה לשבוע שעבר ועומד על כ-33 מיליון דולר (זאת בהשוואה ל-37.3 מיליון דולר בשבוע שעבר).

יצוין כי הפרסומת של חברת פלאפון מדורגת במדד הזכורות ואהובות, וזאת למרות שכלל לא שודרה במהלך השבוע האחרון.


זכורות
 זכורות