עקב עזיבת הנדלר: יעקב נדבורני, מנכ"ל הוט מובייל, פורש

‎‎נדבורני מונה בזמנו ע"י סטלה הנדלר, שפרשה מהוט לפני 3 שבועות ‏‎‎■ הרצל עוזר, מנכ"ל הוט, מונה ליו"ר הוט מובייל‏ ■ הסמנכ"ל ליאור הלמן מונה למ"מ המנכ"ל

כ-3 שבועות בלבד לאחר שיו"ר הוט, סטלה הנדלר, הודיעה על פרישתה, יעקב נדבורני, מנכ"ל הוט מובייל, פורש גם הוא מתפקידו לאחר כהונה קצרה של שנה ו-3 חודשים בלבד.

נדבורני, נחשב לאיש של הנדלר ואף מונה לתפקיד על-ידה. עם עזיבתה, כפי הנראה, ה הרגיש שהסיטואציה שנוצרה בחברה השתנתה, והוא איבד את משענתו העיקרית, ולכן החליט לפרוש.

סיבה נוספת לפרישה היא החלטתו של בעל השליטה, פטריק דרהי, למנות את הרצל עוזר, מנכ"ל הוט, לתפקיד יו"ר הוט מובייל. את מקומו של נדבורני ימלא סמנכ"ל הכספים, ליאור הלמן, עד שיוחלט על מינוי מנכ"ל קבוע.

השינויים בהוט, נציין, נעשים על רקע הפיכת החברה לפרטית ועל רקע מעורבותו ההולכת וגוברת של דרהי בנעשה בחברה, לאחר שהפכה למרכזית מאוד בפרוטפוליו החברות שלו.

"עשינו כברת דרך משמעותית למיצוב החברה כמחוללת התחרות בשוק הסלולר, וקצב גיוס הלקוחות עבר את כל התחזיות שלנו. בהזדמנות זו ברצוני להודות למנהלי ולעובדי החברה על תרומתם האדירה להצלחת החברה. עתה, לאחר ההשקה המוצלחת, כשקבוצת הוט הפכה לחברה פרטית, אני רואה לנכון לסיים את תפקידי ולצאת לדרך חדשה", אמר היום (א') נדבורני.

במקביל, יגאל דוד, שמשמש כחבר הנהלה וכמנהל המוצרים של חברת הוט מובייל, מונה למנכ"ל HOTnet, זרוע ה-ISP של הקבוצה. בעבר היה דוד מבכירי אגף ההנדסה והיה מעורב עמוקות בהקמת החברה.