רפי גינת לעובדי ערוץ 10: אל פחד, יש לכם את הגב החזק שלי

מנכ"ל ערוץ 10 החדש: "אדאג לעצמאות חברת החדשות ואשקם את מגזין יום שישי" ■ "אין בכוונתי 'לערוף ראשים' - הצוות בערוץ 10 לא פחות טוב משל ערוץ 2"

מנכ"ל ערוץ 10 החדש, רפי גינת, ומנכ"ל חדשות 10 החדש, גולן יוכפז, אספו היום (ב') אחר-הצהריים את עובדי הערוץ ודיברו בפניהם לראשונה.

השניים חזרו שוב ושוב על האמירה לפיה על העובדים להמשיך ולעשות את עבודתם באופן חופשי "ללא פחד".

לדברי גינת, "לא יהיה ליל סכינים ארוכות". גינת שב והצהיר כי "אין בכוונתו 'לערוף ראשים'" וטען כי הצוות של ערוץ 10 לא פחות טוב משל ערוץ 2.

גינת אמר לעובדים: "אל פחד, יש לכם גב חזק כמו שרק אני יכול לתת". עוד אמר גינת כי ימשיך וידאג לעצמאות חברת החדשות וקרא לעובדים להתעלם מ"שמועות", לדבריו, על אינטרסים סמויים. בנוסף, גינת אמר כי הוא מאמין ב"עיתונות נקייה בלי אג'נדות".

כמו כן, גינת הבטיח שיקום מגזין יום שישי חזק ואיכותי שיתמודד מול "אולפן שישי" של חדשות 2. לדבריו, מדובר בעוגן חשוב, שכן הוא מביא צפייה משפחתית לערוץ.

העיתונאי הוותיק שיבח את לוח השידורים של הפרה-פריים בערוץ 10 ואת הלוח של הלילה, אך אמר כי כעת יש לחזק את הפריים-טיים של הערוץ. לדבריו, תוצאות הרייטינג של ליל הבחירות "לא יכלו לחזור על עצמן".

יוכפז, שרק היום מונה לתפקיד מנכ"ל חדשות 10, הופיע אף הוא בפני העובדים. הוא אמר כמה מוזר לו להתייצב בפניהם, לאחר שרק אתמול עוד היה בחדשות 2, ואמר עד כמה הוא "מעריך את מערכת החדשות של ערוץ 10".

לדבריו, הדבר החשוב ביותר הוא שהחברה תתנהל בלי פחד ובאופן חופשי.