קניון הזהב יקים פארק לילדים בהשקעה של 12 מיליון שקל

הקניון בראשון לציון מבקש להכפיל את הפדיון: פרויקט "פארק פנטזיה" הוא חלק מתפיסה אסטרטגית של בידול אזורים שונים בקניון

אחרי הרחבה שהפכה את הקניון לגדול בישראל, קניון הזהב ממשיך בצמיחה. הקניון ישקיע 12 מיליון שקל בהקמת "פארק פנטזיה", מתחם לילדים שישתרע על שטח של 1,200 מ"ר נטו. הפארק ממוקם בקומה השלישית של הקניון והוא צפוי להיחנך בחודש מארס הקרוב.

מדובר בפארק ייחודי שיכלול משחקים והפעלות מקוריות בטכנולוגיות מתקדמות ואשר הפעילות בו לא תהיה כרוכה בתשלום. המתחם יכלול ביתן של כלי נגינה מקוריים כמו נבל שבו הילדים פורטים על קרני אור, קרוסלות ירוקות

שבהן הפעלת המתקנים תהיה על-ידי ייצור אנרגיה טבעית, מדרגות אינטראקטיביות ועוד. בנוסף, יכלול המתחם קולנוע תלת-ממד, רב-חושי לילדים וכן בית קפה ייעודי לילדים.

"אנחנו מקווים שהמתחם החדש יביא להכפלת הפדיונות בקניון. מספיק שמספר המבקרים בקניון יעלה ב-50%-70% ביום, הפדיונות יעלו באותה רמה", אומר גיל גזית, מנכ"ל הקניון.

לפני שנה חנך הקניון חלק מהאגף החדש והוא הפך לקניון הגדול בישראל המשתרע על שטח של 68 אלף מ"ר מסחרי, שבו פועלים יותר מ-450 עסקים. היתרון לגודל שממנו נהנה הקניון הוא גם חיסרון שחלק ממנו בא לידי ביטוי בקושי בהתמצאות של הלקוחות.

הפרויקט החדש של הקניון הוא חלק מתפיסה אסטרטגית של בידול אזורים שונים של הקניון, בין היתר, על רקע גודל הקניון. כחלק מכך, כל חנויות הילדים, כולל חנויות הלבשה, צעצועים והנעלה, יעברו למתחם הסמוך לפארק הילדים החדש.

הקומה השלישית של הקניון תכלול בצדה האחר עסקים חדשים שייכנסו לקניון ובכללם המשביר לצרכן שיחנוך סניף בגודל 2,700 מ"ר וכן תשעה עסקי מזון חדשים וביניהם רוזה, תרזה, צ'וקה, שניצלים בטעמים, שווארמה גריל, דים סאם וכן סניף, מקדונלד'ס - שני בקניון.

"לאור ההצלחה של מסעדת שגב אקספרס הפועלת בקניון כבר יותר משנה, הכיוון שלנו הוא להמשיך ולפתח את עסקי ההסעדה בקניון גם למסעדות שף עם ישיבה תחת כיפת השמיים", אומר גזית.