ויקטור שמריך רכש 40% ממסעדת יוקרה בת"א

המנכ"ל הפורש של דש איפקס, שגרף יחד עם שותפו הוותיק לניהול עידו נויברגר למעלה מ-200 מיליון שקל בשכר, בונוסים ומכירת מניות, הפף לאחד מהבעלים של המסעדה האיטלקית פרונטו

מנהל ההשקעות ויקטור שמריך, הפך באחרונה לאחד מבעלי מסעדת היוקרה התל-אביבית פרונטו, כך נודע ל"גלובס". שמריך, המנכ"ל הפורש של בית ההשקעות דש איפקס, מתמקד בימים אלה בבנייתה של חברת השקעות חדשה, עם שותפו הוותיק לניהול דש איפקס, עידו נויברגר.

נויברגר נותר לשמש מנכ"ל יחיד בבית ההשקעות, עד להשלמת מיזוגו עם מיטב. שמריך ונויברגר ניהלו את דש איפקס בהצלחה במשך כשמונה שנים. בתקופה זו גרפו למעלה מ-200 מיליון שקל בשכר, בונוסים ומכירת מניות.

כעת מתברר כי חלק קטן מסכום זה נותב להשקעה בכ-40% ממניותיה של פרונטו, המתמחה באוכל איטלקי וממוקמת ברחוב הרצל בת"א - בסמוך למשרדי חברת ההשקעות החדשה של שמריך ונויברגר.

צפו בגלריית תמונות: הטירה האירופית של שמריך בסביון

פרונטו הוקמה על-ידי המסעדן רפי אדר בשנת 1988. במשך שנות פעילותה זכתה בכמה פרסים מקומיים ובינלאומיים. במרוצת השנים הפך אדר - בוגר בית הספר לקולנוע ברומא - לדמות מוכרת.

ב-2010 הוא כיהן למשך פרקים אחדים כשופט בתוכנית הריאליטי "מאסטר שף". שמריך אינו איש העסקים הראשון שמשלב בין ניהול חברות להשקעה בעסקי המסעדנות. לפני כשנה ערן גורב, נשיא ומנכ"ל חברת אלווריון לשעבר, ביצע השקעה בסניף של רשת המסעדות "בודהה בר" בוושינגטון, ארה"ב.