חוזה חדש לטאואר: תייצר שבבים לחברת אמריקן סמיקונדקטור

החברה לא מסרה מהו היקף החוזה וקשה להעריכו כיוון שמדובר במוצר חדש - שבבים על משטחים גמישים המבוססים על טכנולוגיית FleX

חוזה חדש לטאואר הישראלית עם חברת אמריקן סמיקונדקטור מארה"ב. טאואר הודיעה היום (ה') כי תספק שבבים על משטחים גמישים המבוססים על טכנולוגיית FleX חדישה לאמריקן סמיקונדקטור. החברה לא מסרה מהו היקף החוזה וקשה להעריכו כיוון שמדובר במוצר חדש. טאואר מנוהלת ע"י ראסל אלוונגר.

"טאואר-ג'אז הינה החברה הראשונה בעולם בעלת טכנולוגית CMOS המאפשרת ייצור שבבים מתקדמים וייחודיים אלו תוך", נכתב בהודעת החברה. "תהליך ה-FleX Silicon-on-Polymer מאפשר המרת הטכנולוגיה מפרוסות הסיליקון המסורתיות לפרוסות גמישות, מוצמדות אותן ניתן להצמיד למשטחים שאינם שטוחים, תוך שילוב הדפסים אלקטרוניים וזאת במטרה ליצור מערכות היברידיות גמישות".

"תהליך ה-FleX הוכיח את עצמו במספר רב של תהליכי אב-טיפוס", אמר ריץ' צ'ייני, מנכ"ל אמריקן. "השותפות עם טאואר-ג'אז, באמצעות טכנולוגיית ה-CS18 של החברה, תגדיל במידה רבה את זמינות השבבים הגמישים ותביא תועלת רבה לשוק האלקטרוניקה הגמישה".

FleX תואם הדפסים אלקטרוניים לייצור מערכות היברידיות בעלות גמישות פיזית אשר מאפשרות חדשנות ביישומים רבים הכוללים אנטנות מותאמות למשטחים לא ישרים ואנטנות משולבות, למכשירי ניטור רפואיים, לאפליקציות בתחום הרכב, האוויר והחלל וכן עבור אלקטרוניקה לצרכנים.