מי מוכן לקבל את כל ערוצי הספורט ל-24 שעות ב-60 שקל?

מבצע ייחודי של סקיי ספורטס הבריטית: לקוחות שישלמו 10 ליש"ט יקבלו את כל התכנים של הערוץ ליום אחד, הכוללים פרמיירליג, צ'מפיונס ליג ופורמולה 1

רשת סקיי הבריטית החליטה בצעד יוצא דופן לאפשר ללקוחות מזדמנים לעשות "מיני-מנוי" לכל ערוצי הספורט שלה למשך 24 שעות. הרשת, שנמצאת בבעלותו של טייקון המדיה רופרט מרדוק, תפתח את כל ששת ערוצי הספורט שלה עבור לקוחות פרטיים למשך יממה אחת, תמורת מחיר של 9.99 ליש"ט.

מבחינת חובב הספורט הבריטי יש לעניין משמעות גדולה, בעקבות העובדה שכמעט כל שידורי הספורט הישירים בממלכה משודרים בערוצים בתשלום, כאשר סקיי מחזיקה בכמה מהתכנים האטרקטיביים ביותר לצפייה - כמו רוב משחקי הפרמיירליג, משחקי ליגת האלופות, פורמולה 1, ליגה ספרדית בכדורגל, ליגת הראגבי, קריקט ועוד.

בסקיי מאמינים כי חלק גדול מאותם חובבי ספורט שאינם מנויים על חבילת הספורט החודשית (עלות חבילת הספורט לחודש מסתכמת ב-21 ליש"ט), ינצלו כעת ערבי צפייה בהם מתקיימים מספר אירועים על מנת לשלם את המחיר המופחת למשך 24 שעות. עם זאת, המנוי לא יהיה טלוויזיוני אלא יאפשר צפייה בערוצי הספורט באינטרנט בלבד, בערוץ האינטרנטי TV NOW שמפעילה סקיי. עד היום כלל הערוץ האינטרנטי של סקיי חבילת סרטים בלבד, והוא משך כ-25,000 מתחברים שונים מדי חודש.

ב-2012 הצליחה סקיי להגדיל ב-24 ליש"ט את התשלום הממוצע שמוציא בחודש מנוי של החברה, והוא עומד כיום על 568 ליש"ט לשנה. בששת החודשים האחרונים של 2012 ההכנסות של סקיי צמחו ב-5% לסך כולל של 3.5 מיליארד ליש"ט. בשלושת החודשים האחרונים של 2012 הצליחה סקיי לצרף עוד 88,000 מנויים חדשים, שמספרם הכולל נאמד בסוף 2012 ב-10.74 מיליון מתחברים.