תקציב H&O: פובליסיס ישראל לא ישתתף במכרז

Y&R ישראל, ענבר-מרחב-ניסן, אדלר-חומסקי ופוגל אוגליבי מתמודדים על תקציב הפרסום שנאמד ב-10 מיליון שקל

משרדי הפרסום Y&R ישראל, ענבר-מרחב-ניסן, אדלר-חומסקי ופוגל אוגליבי מתמודדים במרכז על תקציב הפרסום של רשת H&O - כך נודע ל"גלובס".

היקף התקציב מוערך ב-10 מיליון שקל לשנה במחירים ריאליים.

משרד הפרסום פובליסיס ישראל, שטיפל בתקציב בשנתיים האחרונות, הוזמן להתמודד מחדש על התקציב, אך בחר שלא לקחת בו חלק. התקציב טופל בשנתיים האחרונות בפובליסיס ישראל, לאחר פרק זמן ארוך של כעשר שנים שבו טופל התקציב בבאומן-בר-ריבנאי.

תקציב הפרסום של H&O הועבר לפובליסיס ישראל עוד כשהמשרד היה תחת השם הקודם, גלר-נסיס, תחת ניהולם של יאיר גלר ומשה נסיס. נסיס נחשב למי שהיה לו חלק מכריע בהעברת התקציב למשרד, זאת מאחר שעל-פי מקורבים, יו"ר H&O עמי סגיס העדיף שהתקציב יהיה תחנת ניהולו של נסיס. אולם, כחצי שנה לאחר קבלת התקציב וללא עדכון של רשת H&O, פרשו גלר ונסיס מפעילות שוטפת במשרד והנהלה חדשה הגיעה במקומם.

נראה כי ב-H&O כעסו על המהלך שנעשה בלא ידיעתם ובחרו "להעניש את המשרד" ולצאת למכרז. עם זאת, ברשת בחרו שלא לעשות את המהלך בעת השינויים עצמם והמתינו עד שהשינויים הפרסונליים ב-H&O עצמה יתרחשו.

מדובר בעזיבתו של מנכ"ל הרשת ב-12 השנים האחרונות, ניצן הדס, ובהחלפתו באמיר משה, המנכ"ל הנכנס.

עם המעבר לגלר-נסיס לפני שנתיים הוחלף הקו הפרסומי של החברה, המהלך הבולט ביותר שנעשה באמצעות המשרד היה סרטון שנוי במחלוקת בכיכובו של השורד טומי אלתגר, שנראה במסיבת רווקים שאליה הוזמנה חשפנית שהתחבאה בתוך עוגה. הגברים איבדו חלק מהתלהבותם כשהתברר שבמקום לבוש סקסי החשפנית לובשת פיג'מה, ברקע עלתה השאלה "זקוקה להלבשה תחתונה?".